וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "לא שומע רדיו, לא קורא עיתונים"

כוכב ריאל מתעלם מהביקורת: "אכפת לי רק מדברי המאמן". מקורבי ברלוסקוני: למה רונאלדו לא הואשם בפרשת הקטינה?

כמו בכל יום בשנים האחרונות, כריסטיאנו רונאלדו בכותרות. כוכב ריאל מדריד זכה למחמאות בתקופה האחרונה על חוסר האנוכיות שלו, אך הפורטוגלי טוען שהוא לא קורא את הביקורות עליו ולא מתייחס לתגובות הרעות או הטובות.

"אתה לא יכול לחיות רק במחשבה על מה יגידו עליך", אמר רונאלדו, "אתה צריך לחשוב על עצמך ולהתרכז רק בכדורגל. אני לא דואג אחרי משחקים, אני לא מאזין לרדיו ולא קורא עיתונים. אמשיך לעבוד באותה צורה, ולא משנה מה יהיו הביקורות. היחיד שקובע איך אני משחק הוא המאמן, הוא היחיד שהדברים שלו חשובים".

בינתיים רונאלדו מסובך בפרשייה אחרת, כשבני משפחת ברלוסקוני לא מבינים מדוע ראש ממשלת איטליה הואשם בקיום יחסי מין עם הקטינה קרימה אל מארוז', בעוד נערת הליווי טענה שהיא שכבה גם עם רונאלדו תמורת 5,400 דולר, אך כוכב ריאל מדריד אינו מואשם בכלום.

"רונאלדו עצר אותי, היה לו שולחן פרטי", סיפרה מי שהייתה אז גם רקדנית, "הוא החמיא לי והחלפנו טלפונים. לא ידעתי שהוא כדורגלן עד שכמה ימים אחרי זה אנשים ביקשו ממנו חתימה במסעדה".

לטענתה, הם קיימו יחסי מין במלון יוקרתי. כשהיא התעוררה בבוקר, הוא לא היה במיטה, והכסף הושאר לה במעטפה ליד המיטה. "אני מקווה שלא תהיי בחדר כשאני אחזור, הכסף פה", כתב רונאלדו לטענתה. השחקן מכחיש את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully