וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה: "ראו שקובי רוצה את ה-MVP"

הפורוורד של הניקס הוסיף אחרי האולסטאר: "הוא לא מסר לאף אחד, אבל הוא כזה". קובי: "האוהדים רוצים לראות תחרות"

קובי בריאנט היה רחוק חמש נקודות לפנות בוקר (שני) מהשוואת שיא הנקודות במשחק אולסטאר ששייך לווילט צ'מברליין, 42 נקודות אותן קלע במשחק ב-1962. אבל קובי הסתפק ב-37 כדי להתברג למקום הרביעי בצוותא עם קווין גארנט (שעשה זאת ב-2003), מה שהספיק לו לתואר MVP רביעי בקריירה אחרי שהמערב ניצח את המזרח 143:148.

"זה מרגיש נהדר. זה היה משחק האולסטאר האחרון שלי לעיני הקהל כאן", אמר קובי שהציג אינטנסיביות שלא תמיד אופיינית למשחקי אולסטאר, "אני מרגיש שיש לנו אחריות ושאנחנו נבחרים לאולסטאר על סמך הדברים שאנחנו עושים במהלך העונה, שזה לשחק חזק. האוהדים רוצים לראות אותנו מתחרים ברצינות. זה מה שאני מנסה לעשות וזה מה שניסיתי להגיד לחבריי לקבוצה לעשות".

ללברון ג'יימס לא הספיקו 29 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים שהפכו אותו לשחקן השני אי פעם שמסיים את המשחק עם טריפל דאבל. "הלוואי שהמזרח היה מנצח ואז לברון היה נבחר ל-MVP. אבל זה הגיע לקובי", אמר דווין וויד ולברון עצמו הוסיף: "קובי היא מדהים הערב. אפשר היה לראות שהמנוע שלו פועל לאורך כל המשחק"

מי שהחמיא לקובי קצת פחות היה אמארה סטודמאייר, שבעצמו קלע 29 נקודות ואמר בסיום: "ראו שקובי רוצה את ה-MVP. הוא לא מסר את הכדור בכלל. אבל קובי הוא כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully