וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "בכל העולם עוקבים אחרי הגביע האנגלי"

ווסטהאם תארח את ברנלי בשמינית הגמר (22:00, ספורט1 ו-HD). המאמן התייחס ליוקרה של המפעל ובונה על דמבה בה

ערב משחק שמינית גמר הגביע נגד ברנלי (22:00, ספורט1 וספורט1 HD) ולפני שווסטהאם ממשיכה במאבקי ההישרדות שלה בפרמיירליג האנגלית, אברהם גרנט תולה תקוות בשחקן הרכש דמבה בה ומאמין שהוא יוכל להעניק את הערך המוסף הדרוש להישארות.

הסנגלי שהושאל בינואר מהופנהיים הגרמנית, כבש צמד בחזרה המרשימה של הפטישים מ-3:0 ל-3:3 נגד ווסט ברומיץ' לפני קצת יותר משבוע וגרנט אמר: "הוא שחקן טוב מאוד. עקבתי אחריו במשך תקופה ארוכה בליגה הגרמנית. הוא תמיד כבש, תמיד נע על המגרש. הוא טוב והוא אפילו לא בכושר מלא כי הוא לא שיחק מאז ה-21 בדצמבר. אנחנו בונים אותו לאט".

הסנגלי כבש 33 שערים ב-97 הופעות בהופנהיים והמאמן הישראלי הוסיף: "קשה מאוד לשמור עליו והוא מצוין מול השער. תנועה וסיומת טובה הן שתי התכונות החשובות ביותר לחלוץ ויש לו אותן. הוא גם יכול לשחק בכל מקום: במרכז, בשמאל, בימין, מאחורי החלוץ".

גרנט נשאל האם בה מודע לחשיבות של הגביע האנגלי והשיב: "הוא יודע על זה הכל. אל תחשבו שרק באנגליה אנשים מכירים את המפעל הזה. בשנה שעברה, כשעליתי עם פורטסמות לחצי הגמר קיבלתי שיחות טלפון מכל העולם. כולם עוקבים אחרי הגביע האנגלי, יותר מכל גביע בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully