וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "סיכוי טוב שנעבור את מנצ'סטר יונייטד בגביע"

ארסנל צריכה לחלוף על פני לייטון אוריינט, אבל השדים האדומים ממתינים ברבע הגמר. ונגר: "יכולים להיאבק על כל התארים"

שער שוויון שהיא ספגה אתמול (ראשון) בדקה ה-88 מרגליי ג'ונתן תהו הצרפתי, הרס לארסנל את החגיגות והיא נפרדה מלייטון אוריינט מהליגה השלישית ב-1:1 בלבד בגביע. המשמעות: היא תארח את יריבתה המזרח לונדונית למשחק חוזר בשמינית גמר הגביע. זו הפעם השנייה ברציפות בה התותחנים מתקשים מול יריבה מליגה נמוכה יותר וגם נגד לידס הם נזקקו למשחק חוזר, ואם יהיו להם טענות על עומס המשחקים, הם יוכלו לבוא בטענות רק לעצמם.

"זה היה משחק גביע אנגלי טיפוסי", אמר ארסן ונגר בסיום, "התקשינו ליצור מצבים וצריך לתת להם את הקרדיט על כך. שיחקנו את המשחק שלנו, אבל לא הצלחנו לגמור אותו והם ניצלו את אחת מהטעויות שלנו בחלק האחורי כדי להשוות".

אתמול נערכה גם הגרלת רבע הגמר ולאנשי ושחקני ארסנל התברר שאם הם יעברו את לייטון אוריינט, מי שתמתין להם בשלב הבא היא מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. "כמובן שזו לא הגרלה קלה, אבל זה משחק שיעניק לנו הרבה מוטיבציה. אם נגיע למשחק נגד מנצ'סטר יונייטד אני חושב שיהיה לנו סיכוי טוב לעלות לחצי הגמר".

ארסנל היא כמובן הקבוצה האנגלית היחידה שעדיין נמצאת במרוץ על כל התארים וזאת לאחר שגם הבטיחה את מקומה בגמר גביע הליגה נגד בירמינגהאם. ונגר הוסיף: "אנחנו רוצים להיאבק על כל התארים על הסוף ואמרתי את זה פעמים רבות. כמה רחוק נוכל להגיע? אני אישית מאמין שאנחנו יכולים להגיע רחוק בכל אחד מהמפעלים. יש לנו רעב וכישרון ובסופו של דבר זו תהיה שאלה של כמה נהיה מחויבים וכמה אמונה תהיה לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully