וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רודיק זכה בטורניר ממפיס

האמריקאי שרד מותחן של שעתיים וחצי וגבר על מילוש ראוניץ' הסנסציוני 6:7, 7:6, 5:7. בסיום הוא הפליג במחמאות לקנדי

הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ' הפך לאחרונה ללוהט בסבב העולמי, וחובבי הענף זכו לראות שמץ מיכולתו כשזכה בטורניר סן חוזה. הלילה (בין ראשון לשני) ראוניץ' התמודד נגד אנדרי רודיק בגמר טורניר ממפיס, אך הקנדי בן ה-20 לא הצליח לגבור על האמריקאי, ובתום דו קרב מורט עצבים ניצח איי-רוד 6:7, 7:6, 5:7.

המערכה הראשונה הייתה מותחת וסוחפת, כששני הטניסאים מציגים טניס משובח. ראוניץ' הפליאו בהגשותיו ורשם 17 אייסים במערכה, אולם רודיק היה זה שניצח בשובר השוויון 6:7, לאחר שהפציץ כמה אייסים משלו, והקשה על יריבו בסלייסים וחבטות כף יד נהדרות.

כעבור שעה וחצי של משחק מורט עצבים, השניים הלכו לשובר שוויון גם במערכה השנייה. רודיק, ששמר כוחות לאורך המערכה, נראה חיוני יותר וניצל טעות של ראוניץ' כדי לעלות ל-3:5. אבל הקנדי החזיר מיד בכף יד מוצלחת והשווה ל-5:5. רודיק עלה ל-5:6, ראוניץ' שבר ועלה ל-6:7, ואז הגיעו שני סרבים אדירים של רודיק שחוללו שוב מהפך. ראוניץ' שבר, רודיק שב עם בק-האנד מהסרטים, אבל לבסוף הקנדי ניצח.

גם המערכה השלישית הייתה צמודה, אבל בסיומה רודיק ניצח 5:7 כדי לומר בסיום: ""מילוש הוא מאוד מרשים. אני כבר מבוגר וראיתי הרבה טניסאים, ואני יכול להגיד שיש לו עתיד מזהיר והרבה למה לצפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully