וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי הודיע על התפטרותו מרומא

המאמן עזב את תפקידו מיד אחרי ההפסד 4:3 לגנואה, בו כבר הוליכה קבוצתו 0:3: "זה היה סימן". וינצ'נזו מונטלה צפוי להחליפו

בדקה ה-52 במשחקה של רומא הערב (ראשון) במראסי מול גנואה, קלאודיו ראניירי היה רגוע. הקבוצה שלו הוליכה 0:3 ונראתה בדרך הבטוחה להתאוששות מרצף שלושת ההפסדים (אינטר ונאפולי בליגה, שחטאר דונייצק בליגת האלופות). אלא שאז הגיעה התרסקות בלתי מובנת עם טעויות מביכות בהגנה, וגנואה הפכה את התוצאה עם קאמבק מדהים שסידר לה ניצחון 3:4. עבור ראניירי היה זה הקש ששבר את גב הגמל, והוא הגיש את התפטרותו.

"אני תמיד חושב על טובתה של רומא", אמר המאמן בן ה-59 שגדל בבירה כאוהד מושבע של הג'אלורוסי ולא נהנה מיחסים טובים עם הקפטן פרנצ'סקו טוטי. "אחרי משחק כזה, אני חושב שמדובר בסימן. אחרי שריקת הסיום ניגשתי לחדר ההלבשה, אמרתי תודה לשחקנים והודעתי להם על התפטרותי. אני רוצה להודות גם לאוהדים ולהנהלה על שיתוף הפעולה למרות כל הקשיים. עשינו עבודה טובה בעונה שעברה וגם העונה. אני מקווה שהחלטתי תשפיע לטובה על הקבוצה".

רומא נמצאת כרגע במקום השמיני בליגה עם 11 ניצחונות ב-25 משחקים, ותשע נקודות פחות מהמקום הרביעי המוליך לליכת האלופות. בעונה שעברה סיימה הקבוצה כסגניתה של אינטר בליגה ובגביע, למרות פתיחת עונה רעה שהובילה להגעתו של ראניירי במקום לוצ'יאנו ספאלטי. לרומא עדיין יש העונה אפשרות לזכות בגביע, שם מצפה לה משחק בחצי הגמר מול אינטר, והיא תקווה לעשות מהפך בגומלין שמינית גמר האלופות מול שחטאר.

מי שצפוי להחליף את ראניירי, לפחות באופן זמני, הוא וינצ'נזו מונטלה, חלוץ רומא ונבחרת איטליה בעבר, שפרש מכדורגל ב-2009. מונטלה בן ה-36 שיחק ברומא בין השנים 1999-2009 (מלבד שתי תקופות השאלה קצרות בפולהאם וסמפדוריה), ובשנה האחרונה עבד כמאמן קבוצת הנערים עד גיל 15. בהמשך עשוי גם קרלו אנצ'לוטי להיכנס לתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully