וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפסד מפתיע לליל במונפלייה

מוליכת הטבלה נוצחה 1:0, ראן ניצלה זאת, גברה על טולוז 1:2 וצימקה את הפער לשתי נקודות בלבד. פ.ס.ז' גברה 0:3 על ניס

רגע לפני שהן נכנסות למעגל המשחקים בשמינית גמר ליגת האלופות, קיבלו הערב (ראשון) מארסיי וליון בשורות טובות בליגה. אחרי שהשיגו ניצחונות חשובים, ראו שתי המועמדות את הראשונה ליל מפסידה 1:0 למונפלייה ונותרת עם 45 נקודות - שלוש יותר ממארסיי וארבע יותר מליון, אותה תפגוש בשבוע הבא. גם פריס סן ז'רמן רחוקה רק ארבע נקודות מהפסגה, אחרי 0:3 מרשים בניס. ראן צימקה את הפער לשתי נקודות בלבד, כאשר ניצחה 1:2 את טולוז במשחק שנעל את היום.

מונפלייה - ליל 0:1

מוליכת הטבלה ראתה את האלופה וסגניתה מנצחות ומצמצמות את הפער, וידעה שהיא חייבת לקחת את הנקודות בסטאד דה לה מוסון, שם ספגה את הפסדה האחרון בזירה המקומית, 2:1 בגביע הליגה לפני יותר משלושה חודשים. רודי גרסיה החזיר את כל הכוכבים להרכב, אך קיבל בדיוק את ההפך ממה שקיווה. ליל הציגה את אחד ממשחקיה הגרועים העונה, ובדקה ה-84 נענשה כשיונס בלהאנדה הכריע את המשחק במבצע סולו נהדר. מונפלייה במקום השישי.

טולוז - ראן 2:1

הקבוצה הצעירה בליגה, שהעניקה העונה לתשעה שחקני בית חסרי ניסיון את הופעת הבכורה שלהם כמקצוענים, הצליחה להשיג ניצחון חוץ ראשון אחרי חמישה חודשים. יאן מ'ווילה קבע 0:1 לראן מבעיטה חופשית בדקה ה-45, בדקה ה-62 הצליחה טולוז להשוות, כשקווין תאופיל-קתרין כבש שער עצמי, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לויקטור הוגו מונטאניו, שקבע 1:2 דרמטי לאורחים מהנקודה הלבנה. הקולומביאני, אגב, הכניע את השוער הרביעי של טולוז, עלי אחמדה, שנכנס כמחליף חמש דקות לסיום בעקבות פציעתו של מארק וידאל הצעיר.

ניס - פריס סן ז'רמן 3:0

אחרי שני משחקים בהם אספה נקודה אחת ולא כבשה שער, חזרה פריס סן ז'רמן למסלול הניצחונות כשגברה על ניס מהתחתית. גיום הוארו היה איש המשחק מבחינת האורחים, כשבישל ללודוביק ז'ולי בדקה ה-24 וכבש בעצמו בדקה ה-44. ניצחון ראשון לפ.ס.ז' בניס מאז 2004. סילבן ארמאן חתם בדקה ה-74 עם הראשון שלו העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully