וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 את אתלטיק בילבאו

שער של מסי בדקה ה-77 החזיר את הפער בפסגה לחמש נקודות אחרי משחק קשה במיוחד. סביליה ניצחה 0:1 את הרקולס

זה כבר לא בא בקלות, צריך להזיע ולהתאמץ ואפילו להפעיל את התותחים הכי כבדים. יחד עם זאת וכשהניצחון של ריאל מדריד מאתמול יושב חזק בראש שלה, ברצלונה ניצחה הערב (ראשון) 1:2 דחוק וקשה את אתלטיק בילבאו, במסגרת המחזור ה-24 בלה ליגה. בארסה נדחקה לפינה וספגה שער שוויון, אך לאונל מסי (מי אם לא הוא) היה שם בדיוק ברגע שהיא הכי הייתה צריכה אותו וסידר לה את שער הניצחון בדקה ה-77.

במשחקים נוספים, ויאריאל שוב איכזבה וסיימה ב-1:1 מול מלאגה, אספניול ספגה הפסד רביעי ברציפות, 4:0 לאוסאסונה, אלמריה סיימה ב-1:1 מול דפורטיבו לה קורוניה, לאחר שהשוער שלה, דניאל ארנזוביה, כבש שער בנגיחה בדקה ה-90. ראסינג סנטאנדר ניצחה 0:1 בחוץ מול חטאפה. סביליה הצליחה לחזור לנצח אחרי ארבעה משחקים ברציפות, 0:1 על הרקולס משער בכורה של איבן ראקיטיץ'.

ברצלונה - אתלטיק בילבאו 1:2

מישהו זוכר מתי לאחרונה סיימה האימפריה של פפ גווארדיולה שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון? היום ברצלונה לא הייתה רחוקה מזה, כשלאחר התיקו מול ספורטינג חיחון בליגה וההפסד לארסנל בליגת האלופות, הייתה ב-1:1 מול בילבאו בבית. אלא שאז הגיעה הדקה ה-77 ומהלך טיפוסי וסיומת של מסי, שהעניק לבארסה 1:2 חשוב במיוחד והגדלת הפער מריאל מדריד בפסגה לחמש נקודות. למרות הניצחון החשוב, גווארדיולה קיבל היום גם בשורות פחות משמחות כשהתברר שהשוער הפותח שלו, ויקטור ואלדס, סובל מפציעה ועלול להיעדר למשך חודש וחצי.

הבלאוגרנה עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית עם מהלך טיפוסי ויש לומר, פשוט נפלא. צ'אבי הקפיץ לדני אלבס, שחיכה בתוך הרחבה והוריד בנגיעה אחת לדויד וייה, שהגיע מאחור ודחק בקלות פנימה את ה-0:1. בדקה ה-26 כמעט שוייה מצא את השני שלו לאחר שקיבל מסירת עומק והקפיץ עם הרבה רגש מעל גורקה איראייזוז, אך הכדור פגש את המשקוף (אחרי שבשבוע שעבר, כזכור, מול ספורטינג חיחון, כבש הספרדי הבינלאומי שער בהקפצה).

שער השוויון הסנסציוני הגיע בדקה ה-50 לאחר שסרג'יו בוסקטס הכשיל ברחבה את פרננדו יורנטה, שהקדים אותו במאבק על כדור. אנדוני איראולה לא התרגש מגודל המעמד ומ-100 אלף צופים ששרקו בוז בקאמפ נואו, שמר על קור רוח ובעט לפינה כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-70 הגיעה בארסה למצב מצוין כשצ'אבי הכניס מסירה גדולה לוייה, שבעט לפינה הרחוקה, אך איראייזוז הצליח להדוף בקצות האצבעות לקרן.

אבל אז זה הגיע. בדקה ה-78 הצליחה האלופה לכבוש את השער השני. הפעם זה היה מהלך כמעט זהה לשער הראשון כשצ'אבי הכניס את העומק לאלבס, שיישר למרכז, שם חיכה לאונל מסי הגדול, שהקדים את המגן ובנגיעה אחת גאונית כבש את ה-1:2.

סביליה - הרקולס 0:1

הקבוצה של גרגוריו מנזאנו הגיעה למשחק לאחר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, מתוכם שלושה בליגה והפסד 2:1 בליגה האירופית לפורטו. אך היום הצליחה סביליה להשיג את ניצחון הליגה העשירי שלה העונה ועלתה למקום השביעי על חשבונן של חטאפה ואתלטיקו מדריד. מנגד, העולה החדשה, שהייתה אחת המרעננות של תחילת העונה ממשיכה לצלול. ההפסד הערב היה החמישי מששת משחקיה האחרונים של הרקולס, לאחר שהיא קטעה רצף שלילי בשבוע שעבר עם 1:2 על סראגוסה.

דווקא הקבוצה האורחת החזיקה יותר בכדור ושלטה בקצב המשחק, אך איבן ראקיטיץ', שהגיע בחלון ההעברות של ינואר משאלקה, כבש את שער הבכורה שלו במדי סביליה וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-21. לואיס פביאנו מסר כדור ארוך, אלברו נגרדו הוריד עם הרבה רגש על החזה והקרואטי הגיע מאחור ובנגיעה אחת בעט חזק ופנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק על 0:1 לזכות סביליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ויאריאל - מלאגה 1:1

הצוללת הצהובה הגיעה למשחק בתקופה חלשה במיוחד ואחרי שספגה שני הפסדי ליגה רצופים של 1:0 ללבנטה ודפורטיבו לה קורוניה, שקטעו רצף של שלושה ניצחונות רצופים. שני הפסדים שעלו לה גם באובדן המקום השלישי בליגה ו"הראשון" בליגה נטולת ברצלונה וריאל מדריד.

ויאריאל לא הצליחה לחזור היום למסלול הניצחונות לאחר שסיימה ב-1:1 נגד הקבוצה של מנואל פלגריני ונותרה במקום הרביעי בלבד. השער של המארחת הגיע בדקה ה-36 מרגליו של מרקו רובן אחרי קרן. הצוללת הצהובה שמרה על היתרון עד הדקה ה-82. סבסטיאן פרננדז מצא את הרשת בבעיטה לאחר בישול של חוזה רונדון אחרי מתפרצת.

אוסאסונה - אספניול 0:4

הקבוצה מברצלונה פתחה את העונה בצורה חלומית ונחשבה ללהיט של הלה ליגה, אך נראה שככל שחולפים המחזורים היא הולכת ודועכת. אספניול ספגה היום הפסד ליגה רביעי ברציפות, הפעם אפילו תבוסה של 4:0, והיא רחוקה כבר תשע נקודות מהמקום הרביעי, שמוליך למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

אוסאסונה עלתה ליתרון בדקה ה-14 משער של ג'וואד נקונאם בנגיחה לאחר הגבהה של חאבייר קאייחה בעקבות קרן. נקונאם כבש את השני שלו ושל אוסאסונה בדקה ה-55 מפנדל לאחר נגיעת יד של אלדו דושר ברחבה. בדקה ה-80 הצליחה הקבוצה המקומית לכבוש גם את הרביעי משער של לולו אחרי בישול של פרננדו סוריאנו בנגיחה. החגיגה של אוסאסונה לא נגמרה כאן ובדקה ה-88 היא כבשה את הרביעי כשהפעם סוריאנו היה הכובש אחרי הגבהה של מסעוד שוג'איי.

משחקים נוספים:

אלמריה - דפורטיבו לה קורוניה 1:1
כבש לאלמריה: פאבלו פיאטי (48), כבש ללה קורוניה: דניאל ארנזוביה (90).

חטאפה - ראסינג סנטאנדר 1:0
כבש לסנטאנדר: פאבלו פיניוס (פנדל, 88). חטאפה: איבן מרקאנו (כרטיס אדום, 87)

עדכון ראשון: 19:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully