וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי זכתה בטורניר דובאי

הדנית, שתחזור למקום הראשון בעולם, ניצחה 1:6, 3:6 את סבטלנה קוזנצובה בגמר. סודרלינג זכה בטורניר מארסיי

קרוליין ווזניאקי הדנית, שתחזור מחר (שני) למקום הראשון בעולם, הצליחה לזכות בטורניר דובאי. ווזניאקי ניצחה 1:6, 2:6 קל במיוחד את סבטלנה קוזנצובה הרוסיה. הדנית בת ה-20, שכזכור גברה בקלות על שחר פאר ברבע הגמר, רשמה זכייה מספר 13 בקריירה וראשונה לשנת 2011 לאחר שהודחה מטורניר סידני כבר בסיבוב הראשון והפסידה בחצי הגמר של אליפות אוסטרליה.

ווזניאקי תיקח איתה הביתה סכום של לא פחות מ-360 אלף דולר, כשבנוסף תזכה גם ב-900 נקודות דירוג, שכאמור יעלו אותה למקום הראשון בעולם על חשבון קים קלייסטרס, שנישלה אותה משם ביום שני האחרון. קוזנצובה, שרשמה טורניר מצוין מבחינתה, "תסתפק" ב-180 אלף דולר ו-620 נקודות.

סודרלינג זכה בטורניר מארסיי

רובין סודרלינג נמצא בכושר פשוט מצוין. השבדי, המדורג במקום הרביעי בעולם, זכה היום (ראשון) בטורניר מארסיי מסבב ה-250 לאחר ניצחון 7:6 (8), 3:6, 3:6 על מארין סיליץ' הקרואטי בגמר. סודרלינג חווה פתיחת שנה פשוט חלומית, כשמאז פתיחת 2011 ניצח ב-17 משחקים והפסידה רק אחד, כשזכה בשלושה מבין ארבעת הטורנירים בהם השתתף: בריסביין, רוטרדם והיום במארסיי. ההפסד היחיד של סודרלינג השנה היה לאלכסנדר דולגופלוב בשמינית הגמר של אליפות אוסטרליה הפתוחה. פרט ל-250 נקודות דירוג, לקח איתו סודרלינג גם 93,450 יורו.

סודרלינג פתח לא טוב את המשחק ואחרי שובר שוויון מותח במיוחד הפסיד 10:8 ו-7:6 במערכה הראשונה. בפתיחת המערכה השנייה היה נראה שהשבדי מתחיל לחזור לעצמו, התאושש והצליח לשבור פעמיים את חבטות ההגשה של הענק הקרואטי בדרך ל-3:6 במערכה השנייה. במערכה השלישית הצליח השבדי לשבור אחרי חבטת בקהנד נהדרת לאורך הקו כדי לקבוע 3:6 ולזכות בתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully