וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן ניצחה 2:4 את שטוטגרט

צמד של קיסלינג הוביל את הקבוצה של היינקס לניצחון, שהחזיר אותה למקום השני. שאלקה הפסידה 2:1 למנשנגלדבאך

שלושה ימים אחרי ה-0:4 הענק על מטאליסט חרקוב בליגה האירופית, הגיעה היום (ראשון) באייר לברקוזן למשחק מול שטוטגרט במטרה אחת: לחזור למקום השני בליגה. הקבוצה של יופ היינקס ראתה אתמול איך באיירן מינכן מנצחת בקלות 1:3 את מיינץ בחוץ וגונבת לה את הסגנות בזכות הפרש שערים עדיף, והיום הגיעה התשובה שלה. האדומים-שחורים התקשו, אך הצליחו להשיג ניצחון 2:4 דרמטי מול שטוטגרט בביי ארינה.

החגיגה התחילה כבר בדקה השישית כשמבצע נפלא של סידני סם באגף ימין הסתיים בהגבהה שלו אל עבר גונזאלו קאסטרו, שבעט פעם אחת, אך נבלם והכדור הגיע לסטפן קיסלינג שלא התקשה לכבוש לבד מול סוון אולרייך ולקבוע 0:1. היתרון הזה החזיק מעמד 10 דקות בלבד כשתמאש היינל הכניס מסירת עומק למרטין הארניק, שהכניע את רנה אדלר וקבע 1:1. השוויון החזיק מעמד עד הדקה ה-41 כשמיכל קאדלק העביר מסירת רוחב לקאסטרו, שבעט, נבלם על ידי אולרייך ובעט שוב פנימה, 1:2 ללברקוזן.

הדרמה המשיכה גם במחצית השנייה כשבדקה ה-52 הצליחה האורחת לאזן מרגליו של זדרבקו קוזמנוביץ', לאחר בישול של כריסטיאן מולינרו. גם הפעם זה לא היה סוף הסיפור וסטפן ריינרץ כבש בנגיחה את ה-2:3 אחרי קרן של קאסטרו. לברקוזן נשארה רעבה ובדקה ה-90 כבשה גם את הרביעי. הפעם זה היה מהלך מדהים של סם הצעיר והצנום, שניער מעליו בקלות שני שומרים ונתן מסירה קטנה לקיסלינג, שכבש בקלות, 2:4 ללברקוזן.

מנשנגלדבאך - שאלקה 1:2

חשבתם שהניצחון 0:1 על פרייבורג ותוצאת התיקו 1:1 מול ולנסיה בחוץ תוציא את הרויאל בלוז סוף סוף מהמשבר? אז חשבתם. כנראה שבעונה הזו, ובעיקר בבונדסליגה, איך שלא מסובבים את זה חוזרים לאותה נקודה עגומה. שאלקה הפסידה היום 2:1 למנשנגלדבאך האחרונה, לאחר שכבר הוליכה 0:1 משער מוקדם של פיר קלוגה.

הקבוצה של פליקס מגאת נותרה במקום ה-10 עם 29 נקודות לאחר 23 מחזורים, ארבע פחות מהופנהיים התשיעית. מנשנגלדבאך נותרה אחרונה, אך נצמדה לשטוטגרט עם 19 נקודות כל אחת, כשלשתיהן יש ארבע מתחת לקו האדום. לוסיאן פאברה, שמונה לפני שישה ימים למאמן מנשנגלדבאך הצליח לרשום ניצחון כבר בבכורה.

האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה לאחר שקלוגה קיבל מסירת עומק, נותר לבד מול לוגאן ביילי והכניע אותו בקלות. 10 דקות חלפו והקבוצה הביתית הצליחה למצוא את השוויון כשמסירת עומק עם נגיחה של פטריק הרמן מצאה את מרקו רויס, והקשר/חלוץ הצעיר שיחרר פצצה לחיבורים כדי לקבוע 1:1. הקבוצה של פאברה מצאה את השני כבר בדקה ה-23 לאחר הגבהה של חואן ארנגו ונגיחה מצוינת של מומדו אידריסו, שקבע 1:2 למנשנגלדבאך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully