וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: רק 1:1 לארסנל מול לייטון אוריינט

התותחנים ספגו בדקה ה-88 מהקבוצה מהליגה השלישית, המנצחת בגומלין תפגוש ברבע את מנצ'סטר יונייטד. סיטי ניצחה

אחרי שאתמול (שבת) נרשמו מספר הפתעות בגביע האנגלי כשצ'לסי הודחה בבית על ידי אברטון במשחק חוזר מהסיבוב הרביעי ומנצ'סטר יונייטד ניצחה רק 0:1 את קראולי טאון מהליגה החמישית, נמשך היום סוף שבוע הגביע בממלכה. ארסנל, שרק לפני ארבעה ימים ניצחה 1:2 את ברצלונה, לא הצליחה לרדת לקרקע וסיימה בתיקו 1:1 עלוב מול לייטון אוריינט מהליגה השלישית. התותחנים יצטרכו לנצח בגומלין באמירויות על מנת לעלות לסיבוב הבא.

המשחק שפתח את היום היה גם הוא משחק חוזר מהסיבוב הרביעי בין מנצ'סטר סיטי לנוטס קאונטי מהליגה השלישית, ובו עשו המיליונרים מאיסטלנד את העבודה עם 0:5 קל. בולטון הצליחה להשיג ניצחון 0:1 בחוץ על פולהאם בקרייבן קוטג' משער של איבן קלאסניץ' בדקה ה-19.

כמו כן, היום פורסמה כבר הגרלת רבע הגמר, שמזמנת מפגש מסקרן בין ארסנל (כנראה) למנצ'סטר יונייטד. ווסטהאם שוב קיבלה הגרלה יחסית נוחה, ואם הפטישים יעברו את ברנלי, הם יפגשו את סטוק.

הגרלת רבע הגמר:
מנצ'סטר יונייטד - לייטון אוריינט/ארסנל
מנצ'סטר סיטי/אסטון וילה - אברטון/רדינג
סטוק סיטי - ווסטהאם/ברנלי
בירימינגהאם - בולטון

לייטון אוריינט - ארסנל 1:1

שימו לב לרשימת השחקנים שקיבלו מנוחה מארסן ונגר: וויצ'ק שצ'סני, גאל קלישי, לורן קוסיילני, יוהאן דג'ורו, ג'ק ווילשר, ססק פברגאס, תיאו וולקוט ורובין ואן פרסי. תוסיפו לכך את העובדה שהתותחנים הגיעו למשחק ארבעה ימים בלבד לאחר הניצחון הגדול והמרשים 1:2 על ברצלונה בליגת האלופות, ותקבלו אולי את ההסבר לתיקו 1:1 העלוב שלהם הערב מול לייטון אוריינט מהליגה השלישית. ארסנל הוכיחה בפעם המי יודע כמה חולשה מנטלית וכשלה לרדת לקרקע לאחר ניצחון גדול.

הבשורה המאכזבת מבחינת ארסנל מגיעה היום דווקא ממשרדי ההתאחדות האנגלית, שהגרילה לה את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד כמתנה בשלב הבא. התותחנים כבשו את שערם היחיד במשחק בדקה ה-54 לאחר שניקלאס בנדטנר נבלם פעם אחת והגביה בניסיון השני היישר לראשו של תומאס רוזיצקי, ודווקא הקשר הצ'כי נגח פנימה וקבע 0:1. שער השוויון המפתיע הגיע בדקה ה-88 כשג'ונתן תהוי עבר בקלות בין קיירן גיבס לאיגנסי מיקל והכניע בקלות גם את מנואל אלמוניה כדי לקבוע 1:1.

מנצ'סטר סיטי - נוטס קאונטי 0:5

התכולים הגיעו ל"סיטי אוף מנצ'סטר" אחרי ה-1:1 המאכזב במדו ליין במסגרת הסיבוב הרביעי, שכפה עליהם משחק חוזר, ורצו לגמור את הסיפור בצורה חדה וחלקה. כך הם גם עשו. מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:5 די קליל את נוטס קאונטי מתחתית הליגה השלישית, גם לאחר שרוברטו מאנצ'יני החליט להשאיר את קרלוס טבז על הספסל ולתת הזדמנות למאריו בלוטלי, אדין דז'קו ודויד סילבה בחלק הקדמי. התכולים יפגשו בסיבוב הבא את אסטון וילה.

סיטי עלתה ליתרון רק בדקה ה-37, לאחר שקרן של סילבה מצאה דווקא את פטריק ויירה מעל כולם והקשר הצרפתי נגח פנימה את ה-0:1. התכולים לא עצרו כאן ומצאו את השני בדקה ה-58, שוב בקרן ושוב עם נגיחה של ויירה. רק שהפעם המבשל היה אלכסנדר קולארוב.

בדקה ה-85 מצאה סיטי את השלישי כשמסירת עומק של דז'קו מצאה את טבז, שעבר את השומר שלו, חלף גם על פני השוער סטוארט נלסון והשחיל פנימה את ה-0:3. סיטי המשיכה את החגיגה וכבשה את ה-0:4 בדקה ה-89 כשהגבהה של טבז מצאה את דז'קו חופשי והוא נגח פנימה. נגמר? ממש לא. הקבוצה של מאנצ'יני כבשה את החמישי בדקה ה-90 כשמיכה ריצ'רדס השתלט על כדור חוזר ובעט פנימה את ה-0:5.

משחק נוסף:

פולהאם - בולטון 1:0
כבש לבולטון: איבן קלאסניץ' (19).

* במשחק השלמה בליגה שנערך היום נפרדו ווסט ברומיץ' וולבס בתיקו 1:1. ג'יימי אוהרה העלה את הקבוצה של מיק מקארתי ליתרון בדקה ה-39, קרלוס ולה איזן בדקה ה-90 והציל לקבוצה של רוי הודג'סון נקודה תחתית יקרה.

עדכון ראשון: 17:51

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully