וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נגמר להן הכח

כפר סבא סיימה ב-0:0 מול הכח רמת גן, רמת השרון הייתה יכולה להחליפה בפסגה אבל סיימה גם היא ב-0:0 עם לוד

המחזור ה-23 בליגה הלאומית, שמגיע לסיומו הערב (שני), נפתח עם הפתעה גדולה. המוליכה הפועל כפר סבא סיימה רק ב-0:0 את משחק החוץ מול הכח עמידר רמת גן מהתחתית. עירוני רמת השרון הייתה יכולה לשוב למקום הראשון אבל איכזבה גם היא עם 0:0 מול בני לוד. עירוני ג'ת אלאהלי הפסידה בביתה 2:1 לאחי נצרת, שהצליחה לברוח מהתחתית.

הכח עמידר רמת גן - הפועל כפר סבא 0:0

מפגש הקצוות בלאומית בין הקבוצה במקום ה-14 למוליכה הסתיים עם הפתעה גדולה. הכח אמנם רושמת משחק 17 ברציפות ללא ניצחון, אבל נקודה מול כפר סבא בהחלט מתקבלת בשמחה אצל הסגולים. מאור חלבי ועומר רפס היו קרובים לכבוש למארחים במחצית הראשונה. כפר סבא הייתה מסוכנת יותר אחרי ההפסקה ושער של הרכש חנן פדידה נפסל בטענת נבדל, אך בסיום לא הובקעו שערים.

עירוני רמת השרון - בני לוד 0:0

השבועות האחרונים של רמת השרון בישרו בעיקר על חוסר יציבות, כשלצד תבוסה למכבי הרצליה והפסד להפועל רעננה, הגיע ניצחון גדול על הפועל כפר סבא. הערב הייתה יכולה קבוצתו של מומי זפרן לטפס בחזרה למקום הראשון עם ניצחון ביתי, אבל בני לוד שבשה לה את התכניות. הלהיט של הלאומית בשבועות האחרונים, שנבלמה על ידי מכבי בת ים במחזור הקודם, הסתגרה היטב וחילצה נקודה חשובה בשרון.

עירוני ג'ת - מכבי אחי נצרת 2:1

אחד ממשחקי הדרבי של המגזר לא הניב הפתעה גדולה. אמנם על הנייר זה היה קרב תחתית, אבל הסיבה היחידה לכך הייתה הפחתת 9 נקודות ממאזנה של אחי. ג'ת לא ניצחה מאז נובמבר והיא גם לא הייתה קרובה לעשות את זה היום. רן רול העלה את נצרת ליתרון ראשון בדקה ה-23 אלא שמוחמד אבו ריא השווה למארחים כעבור שבע דקות. בדקה ה-50 כבש יובל שבתאי את שער הניצחון לנצרת, שטיפסה למקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully