וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "מקווה להגיע להישג משמעותי בדלריי ביץ'"

הישראלי לא התרגש מההגרלה שזימנה לו מפגש מול אנדי רודיק בסיבוב הראשון: "רוצה לצבור דקות משחק לקראת הדייויס"

דודי סלע נחת בסוף השבוע בפלורידה לקראת השתתפותו בטורניר דלריי ביץ'. עם סלע נמצאים גם אנדי רם, יוני ארליך וקפטן נבחרת הדייויס אייל רן, שהתלווה לשחקנים כחלק מההכנות למפגש מול נבחרת פולין בעוד שבועיים.

הגרלת הטורניר זימנה לסלע מפגש מול המדורג ראשון, אנדי רודיק, שישחק היום מול מילוש ראוניץ' בגמר טורניר ממפיס. "ההגרלה קשה ללא ספק", אמר סלע, שהודח בסיבוב הראשון בממפיס אחרי הפסד ללוקאס לאקו הסלובקי. "רודיק שחקן מצוין ולא סתם הוא מדורג כל כך גבוה, אבל אני מקווה להגיע כאן להישג משמעותי ולצבור כמה שיותר דקות משחק לקראת הדייויס".

לגבי כושרו הנוכחי אמר סלע: "היו לי הרבה הזדמנויות מול לאקו ולצערי לא הצלחתי לנצל אותן, אני משחק טוב אבל לא תמיד זה בא לידי ביטוי בניצחונות. זה נובע גם מהפציעה של סוף השנה שעברה שלא איפשרה לי לבצע הכנה אידיאלית וגם עניין של מומנטום וביטחון שחסר לי כרגע. אני עם אנדי, יוני ואייל. אנחנו עושים הרבה שיחות ולפחות יש לי עם מי לדבר על הדברים שצריך לשפר. אני מקווה שהדייויס יעשה לי טוב, כמו שכבר קרה במפגשי עבר שנערכו בארץ".

בסיום הטורניר ישובו סלע, רם וארליך לארץ ויפתחו בהכנות הרשמיות לקראת המפגש מול פולין. הנבחרת הפולנית צפויה לנחות ביום שישי, המעוניינים להגיע למפגש מוזמנים לשריין כרטיסים במשרדי "לאן", או באתר האינטרנט של החברה. כרטיסים מוזלים לשחקני המועדונים בלבד ניתן להשיג דרך מנהלי המועדונים ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully