וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "לנצח כשאתה משחק רע, זה סימן טוב"

אינטר לא הרשימה ב-0:1 על קליארי. המאמן מוכן לבאיירן: "האם אני מודאג מהכוכבים שלהם? גם להם יש סיבה לדאגה"

ניצחון ביתי דחוק 0:1 על קליארי משער של הבלם אנדראה ראנוקיה, העניק אמש (שבת) שלוש נקודות נוספות לאינטר, שעלתה למקום השני בטבלה ולמרחק שתי נקודות בלבד מהמוליכה מילאן, לפחות עד שהמחזור ה-26 יושלם מאוחר יותר היום.

"כבשנו שער מוקדם והרגשתי שאנחנו הולכים לשלוט במשחק, אבל הסתכנו בספיגה והתקשינו מול קבוצה עם הרבה שחקנים טובים", אמר המאמן לאונדרו, שהתייחס גם לכמות המשחקים הגדולה של קבוצתו, שלאחרונה השלימה את המשחקים שהחסירה בעקבות הנסיעה לאליפות העולם לקבוצות בדצמבר: "אנחנו עייפים, אבל אני לא רוצה להשתמש בזה כתירוץ. אנחנו חייבים לשכוח מכל עניין העייפות, אנחנו עדיין עומדים בפני מרתון".

המאמן הברזילאי גם אמר שבשלב הזה העיקר מבחינתו היה להשאיר את כל הנקודות בסן סירו: "במקרה של המשחק היום, שלוש הנקודות היו הדבר החשוב ולכן אני מרוצה. זה עדיין ניצחון ומותר לנצח ככה, עם יותר אופי מיכולת. כשאתה מנצח במשחקים בהם אתה משחק רע, זה סימן טוב".

עכשיו הנראזורי מתכוננים לשחזור גמר ליגת האלופות, עם מפגש ישיר נגד באיירן מינכן והם יארחו את הגרמנים למשחק הראשון ביום רביעי. לאונרדו אמר: "באיירן היא קבוצה גדולה וכמעט כל הכוכבים שלהם התאוששו מפציעות. אבל האם אני מודאג מהכוכבים הללו? אם אנשי באיירן עוברים על הסגל שלנו גם להם יש סיבה לדאגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully