וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ניבאלדו חזר לאימונים מלאים

בלם מכבי ת"א התאמן לראשונה עם חבריו מאז נפצע לפני חודש וחצי. שטראובר: "כבר היו תקופות שהצמרת ברחה לנו וחזרנו”

מכבי תל אביב הציגה אמש (שבת) את אחד ממשחקיה החלשים מאז הגעתו של מוטי איוניר לקבוצה, ורשמה הפסד ביתי מביך להפועל חיפה (1:0). המאמן כעס בסיום על מספר שחקנים בכירים שלא סיפקו את הסחורה, והתכוון בעיקר לחולייה הקדמית, שכללה את מאור בוזגלו, האריס מדוניאנין, אלירן עטר ודימיטאר רנגלוב.

"היו לנו השבוע אימונים עם ידיעה בדיוק איך הפועל חיפה תשחק ומה אנחנו צריכים לעשות כדי לפצח את ההגנה שלה", אמר איוניר אחרי ההפסד. "עלינו עם הרכב סופר התקפי, אבל כששחקנים לא מביאים את היכולת שלהם למשחק, אין מה לעשות יותר. ברגע ששחקנים מובילים, אלו שצריכים לסחוב את הקבוצה הזו, לא מספקים את היכולת, אז אנחנו מסיימים משחק שבו לא הגענו כמעט לאף מצב ומפסידים".

שחקן נוסף שאיכזב את המאמן הוא ג'יבריל סידיבה, שהירבה לאבד כדורים במרכז המגרש וגם הוחלף בסופו של דבר בדקה ה-80 על ידי רועי קהת, שחקנה של קבוצת הנוער שרשם הופעת בכורה במדי הבוגרים. המגן הצעיר אלירן ג'ורג', שערך הופעת בכורה בהרכב ופתח בעמדת המגן הימני, וכן הקשר דור מיכה, זכו לשבחים מהצוות המקצועי ומראשי הקבוצה, ואיוניר אף ניגש אליהם בסיום והחמיא להם על משחקם.

"לצערנו הרב, לאור איך שהמשחק התפתח התוצאה בסיום מוצדקת", אמר לירן שטראובר, שבשתי הצלות גדולות במחצית השנייה הציל את הצהובים מתבוסה. "אי אפשר להסביר מה קרה כי זה עדיין טרי. נצטרך לשבת ולראות את המשחק, אבל פשוט לא הופענו למשחק. אני לא חושב שהדיבורים על שילוב הצעירים זו הסיבה, כל הקבוצה צריכה לבוא ולנצח כל משחק ואנחנו צריכים לדעת שאף קבוצה לא תבוא ותתן לנו מתנות, ביום שנפנים את זה גם ניראה יותר טוב. אני לא חושב שבאנו אדישים או זחוחים, פשוט נקלענו ליום באמת לא טוב ואין הרבה מה לתרץ. מבחינת הנכונות, הרצון והמשחק הקבוצתי, נראנו שונה מבחודש האחרון".

על מגמת שילוב הצעירים בקבוצה אמר שטראובר: "אף שחקן לא בטוח בהרכב. כל שחקן צריך לבוא במהלך השבוע ולתת את הכל ולעבוד קשה מאוד כדי לשחק בהרכב הראשון של מכבי תל אביב, בין אם זה הצעירים ובין אם זה המבוגרים, וכך זה היה גם בתחילת העונה".

לגבי העובדה שהפער ממכבי חיפה עשוי לגדול לתשע נקודות אם הירוקים ינצחו את הפועל פתח תקוה ביום שני אמר השוער: "באיזשהו מקום חושבים על זה, אבל יש עוד זמן ויש עוד משחקים ואני חושב שזה לא נכון לנתח את הדברים עכשיו. הרבה דברים יכולים להתהפך, נחכה ונראה. היו כבר תקופות שהצמרת ברחה ואז חזרנו ואנחנו צריכים להתעסק במה שאנחנו לא עושים טוב על המגרש ולעשות את זה הרבה יותר טוב ולהתקדם הלאה".

הבלם הברזילאי ניבאלדו ערך אימון מלא, לראשונה מאז שנפצע בברכו, במשחק החוץ נגד בני סכנין לפני חודש וחצי. ביום שני תקיים הקבוצה משחק אימון נגד הקבוצה האוקראינית ארסנל קייב השוהה בישראל, כאשר במשחק מתוכננים ליטול חלק השחקנים המחליפים ואלו שלא שיחקו נגד הפועל חיפה. שחקן העבר ההולנדי, אדגר דווידס המבקר בישראל, השתתף היום באימון הקבוצה אחרי שהקבוצה נעתרה לבקשתו להתאמן.

הקשר הצעיר דור מיכה קיבל זימון בכורה לנבחרת הצעירה, שתפגוש גם היא את ארסנל קייב למשחק ידידות: "כשחקן המשחק בנבחרות הצעירות של ישראל מגיל נערים ב', אני נרגש מעצם הזימון לסגל הנבחרת הצעירה. אני מקווה להוכיח את עצמי ולהפוך לשחקן סגל באופן קבוע", אמר מיכה לאתר הרשמי של הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully