וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "יש לנו שחקנים שלא מבינים מהו הגביע האנגלי"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התאכזב מה-0:1 הדחוק על קראולי: "לא הופענו למחצית השנייה". אוונס: "האמנו שאנחנו יכולים לנצח"

מנצ'סטר יונייטד הזיעה אמש (שבת) הרבה יותר מהצפוי לפני שחילצה ניצחון 0:1 על קראולי טאון בשמינית גמר הגביע האנגלי. השדים האדומים בנו על טיול קליל באולד טראפורד מול הקבוצה החובבנית מהליגה החמישית, אבל נקלעו ליום רע ונזקקו לשער של ווס בראון בדקה ה-28 כדי להימנע מביזיון ענק.

"לקראולי הגיע תיקו על היכולת שלהם אחרי ההפסקה", הודה אלכס פרגוסון אחרי המשחק. "בלי קשר לתוצאה בסיום, זה היה היום שלהם. אין ספק בקשר לזה. הם נשארו במשחק לכל אורכו וכולנו יודעים שבגביע מספיקה שניה אחת כדי לשנות את התמונה, וזה כמעט קרה לנו לקראת הסיום".

"לא היו לי תלונות במחצית הראשונה, בה היינו בסדר", המשיך סר אלכס. "אבל לא הופענו למחצית השנייה, בה הם הגיעו ראשונים לכל כדור. זה היה מאוד מאכזב, כי כנראה שיש לנו כמה שחקנים שלא מבינים מהו הגביע האנגלי, וזה הלקח הכי גדול שלנו".

בצד המפסיד היה מאמן קראולי טאון, סטיב אוונס, שנהנה מההופעה ההיסטורית של שחקניו אך מחה על כך שטעות שיפוט גרמה לכדור הקרן שהוביל לשער היחיד במשחק. "אין סיכוי שזאת הייתה קרן, ואני מאוכזב כי הם הפכו אותה לשער הניצחון. באמת האמנו שאנחנו מסוגלים לנצח אותם".

"ניסינו להניע את הכדור במהירות מהחלק האחורי לחלק הקדמי והצלחנו בכך", סיכם אוונס. "הצגנו כדורגל פנטסטי, ברמה שקבוצות הרבה יותר טובות מאיתנו לא מעיזות להציג מול מנצ'סטר יונייטד, ולמרות שבדפי ההיסטוריה יכתבו שהודחנו, אני מרוצה מכך שעשינו זאת עם כבוד וגאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully