וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אהבתי את העובדה שלקחנו את המשחק ברצינות"

מאמן ריאל מדריד הסתפק ב-0:2 הביתי על לבנטה: "הדבר החשוב ביותר הוא שנתנו לכמה שחקנים מנוחה והצלחנו לנצח"

ריאל מדריד שמרה אמש (שבת) על מאזן ביתי מושלם בליגה עם ניצחון חלק 0:2 על לבנטה, שצימק זמנית את הפער מברצלונה לשתי נקודות. המוליכה תוכל להגדיל את יתרונה לחמש נקודות עם ניצחון ביתי על אתלטיק בילבאו, אבל בסנטיאגו ברנבאו היו מרוצים מהעובדה שבצל המשבר אצל יריבתם הם ממשיכים לנצח, ומגיעים בראש שקט למשחק בליון בשמינית גמר ליגת האלופות ביום שלישי.

"אהבתי את העובדה שהקבוצה שלי לקחה את המשחק ברצינות", אמר בסיום ז'וזה מוריניו, שנהנה מהשערים של קארים בנזמה וריקרדו קרבאליו. "המשחקים האלה שלפני משחקים בליגת האלופות יכולים להיות מסובכים מבחינה מנטלית, אבל היינו מאוד ממוקדים".

על המנוחה שהעניק לצ'אבי אלונסו ומסוט אוזיל אמר הפורטוגלי: "העליתי הרכב שחשבתי שיספיק כדי לנצח. ידענו שלבנטה יכולה להיות יריבה קשה, ושהיא מאוד מאורגנת בהגנה, אבל כבשנו מוקדם ושלטנו בעניינים כמו שצריך. הדבר החשוב ביותר הוא שנתנו לכמה שחקנים מנוחה והצלחנו לנצח".

לגבי הקרב מול ליון אמר מוריניו: "עברו כמה שנים מאז שריאל עברה את שמינית הגמר בליגת האלופות, והיא מעולם לא גברה על ליון. הייתי רוצה לדעת אם ליסנדרו לופז, ג'ימי בריאן וסזאר דלגאדו ישחקו, אבל נצטרך להתכונן לכל האפשרויות ולהגיע מוכנים מולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully