וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא מובן מאליו

האם שתי המעידות האחרונות של ברצלונה נגד ספורטינג חיחון וארסנל מעידות שמשהו משתבש במכונה המשומנת של פפ גווארדיולה? האם לאתלטיק בילבאו יש סיבה לקוות לעקוץ?

משחקים 50-52: ברצלונה – אתלטיק בילבאו

מצב הקבוצות:

מה עוד אפשר להגיד על המכונה המשומנת שנקראת ברצלונה? הקטלאנים צועדים בראש הטבלה הספרדית ומקדימים בשתי נקודות בלבד את ריאל מדריד, לה יש משחק חסר. ברצלונה ניצחה העונה 20 משחקי ליגה, סיימה פעמיים בתיקו והפסידה במשחק אחד. בילבאו לא רחוקה ממנה יותר מדי (מבחינת המיקום) ומדורגת חמישית אחרי שניצחה ב-12 משחקי ליגה, סיימה פעמיים בתיקו והפסידה בתשעה משחקים.

מומנטום:

המומנטום של שחקניו של פפ גווארדיולה נעצר בשבוע שעבר אחרי שספורטינג חיחון חילצה 1:1 מפתיע מהאלופה הספרדית. התיקו הזה קטע רצף של 16 ניצחונות של ברצלונה. מבחינת בילבאו, הרי שהקבוצה הצנועה מגיעה אחרי הפסד 1:0 למאיורקה. ההפסד הזה קטע רצף של ארבעה ניצחונות על סנטאנדר, הרקולס, אתלטיקו מדריד וספורטינג חיחון.

ראש בראש:

המפגש הקודם בין שתי הקבוצות היה בגביע המלך, כאשר בילבאו הצליחה לחלץ 1:1 מברצלונה אחרי שאריק אבידל כבש ראשון רבע שעה לסיום ויורנטה איזן ל-1:1. אלא שזה לא עזר לבילבאו, שלא המשיכה שלב בגביע בעקבות ה-0:0 מהמשחק הראשון. הפעם האחרונה שבילבאו ניצחה את ברצלונה הייתה בעונת 2005/6 אז היא גברה 1:3 על הקטלאנים. ניצחון החוץ האחרון של בילבאו על ברצלונה היה ב-2001/2 עם ניצחון 1:2.

ההמלצות:

50: ברצלונה – אתלטיק בילבאו (1+) איקס (4.0)

51: אנדר/אובר שערים (3.5) 1 (1.70)

52: דויד וייה – לאונל מסי 2 (2.0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully