וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו ג'רזי יורדת מכרמלו אנתוני. שוב

בצל השמועות על פגישות בסופ"ש האולסטאר ועסקה מתקרבת, מיכאיל פרוחורוב הבהיר: "לא נפגשנו ולא ניפגש עם כרמלו"

שבוע נותר עד סגירת חלון ההעברות ב-NBA, ועתידו של כרמלו אנתוני ממשיך לשגע את הליגה כולה. אמש (שישי) דיווחה התקשורת האמריקאית כי הסופרסטאר של דנבר עתיד להיפגש עם ניו יורק וניו ג'רזי במסגרת סוף שבוע האולסטאר שמתקיים בלוס אנג'לס, אלא שהערב שוב הוכיח הבעלים של הנטס, מיכאיל פרוחורוב, כי הוא אוהב להיות בעמדת כוח ולשלוט במילה האחרונה.

בהצהרה לקונית ששחרר בעזרת דוברו על גבי אימייל, הודיע המיליארדר הרוסי של הנטס כי "לא נפגשתי ואין לי שום תכניות להיפגש עם כרמלו אנתוני". כפי שקרה לפני מספר שבועות, ההצהרה הזו שוב שמה את עסקת מעברו של מלו אל גדות נהר ההדסון תחת סימן שאלה גדול מאוד, שכן בימים האחרונים נדמה היה כאילו הנטס קרובים מאוד להגיע לסיכום עם הנאגטס.

על פי דיווחים, העסקה האחרונה שהציעה ניו ג'רזי לדנבר כללה את דווין האריס, דרק פייבורס, טרוי מרפי, בן אוזו וארבע בחירות סיבוב ראשון תמורת כרמלו, צ'ונסי בילאפס, שלדן וויליאמס, מלווין איליי ורנאלדו בלקמן. אם דבריו של פרוחורוב אכן מדויקים וסופיים, ניו יורק תיוותר כמועמדת העיקרית והכמעט יחידה לקלוט את האולסטאר, כאשר על פי דיווחים ברשת ESPN ג'יימס דולן כבר נפגש עם כרמלו אתמול בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully