וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי לא מוותרת בקלות

האלופה השיגה ניצחון שלישי ברציפות, 1:2 על סנט אטיין, ועלתה זמנית למקום השני בטבלה. בורדו הושפלה 5:1 בלוריין

המחזור ה-20 בליגה הצרפתית, שנפתח אתמול (שישי) עם 0:4 גדול של ליון על נאנסי, נמשך עם חמישה משחקים נוספים. במוקד, מארסיי השיגה ניצחון שלישי ברציפות, 1:2 על סנט אטיין ועלתה זמנית למקום השני. בהמשך, בורדו תתארח אצל לוריין. בתחתית, ספגה מונאקו הפסד 2:0 בברסט ונותרה מתחת לקו האדום. לאנס (3:2 בבית מול סושו) ואוקזר (1:1 עם ארל-אביניון) לא ניצלו זאת כדי לברוח מהאזור המסוכן.

מארסיי - סנט אטיין 1:2

האלופה ממשיכה במגמת השיפור של השבועות האחרונים והתקרבה מרחק שלוש נקודות מהמוליכה ליל, שתשחק רק ביום ראשון. אחרי 68 דקות מאופסות שבר לוצ'ו גונזאלס, שחקן העונה שעברה בצרפת, את הקרח עם שער ראשון אחרי כמעט שלושה חודשים. 10 דקות חלפו ולוק רמי הכפיל עם שער הליגה השביעי שלו העונה. כריסטופר לנדראן המחליף רק צימק בתוספת הזמן.

לוריין - בורדו 1:5

העונה המסויטת של בורדו הגיעה לשפל חדש עם תבוסה בלוריין. מורגן אמלפיטנו פתח את החגיגה בדקה ה-14 וקווין גמיירו קבר את האורחים עם צמד בדקות 35 ו-38. פרננדו נגח שער מצמק כעבור שתי דקות, אבל לוריין רק הגבירה את הקצב במחצית השנייה למרות הרחקתו של פרנקו סוסה בכרטיס צהוב שני חצי שעה לסיום. ארנולד מבואמבה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-61 וגמיירו השלים שלושער בדקה ה-88 והעלה את מאזנו ל-15 שערי ליגה. גם בורדו סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של השוער סדריק קראסו.

משחקים נוספים:

אוקזר - ארל-אביניון 1:1
לאוקזר: אירנוש ילן (84), לאביניון: דאמה נדאייה (65)

ברסט - מונאקו 0:2
לברסט: ג'ונתן אייטה (14, 89 בפנדל)

קון - ולנסיין 2:2
לקון: בנג'מין ניבה (47), סמבו יטאבארה (64), לוולנסיין: גרגורי פוז'ול (80), סטיבן לנגיל (88)

לאנס - סושו 3:2
ללאנס: עיסאם ג'מה (36), אלדין יחיא (59). לסושו: ניקולא מוריס בלאי (6), מודיבו מאיגה (30), ריאד בודבוז (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully