וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אין פה קוסמים, לא אני ולא אף אחד אחר"

19.2.2011 / 21:30

מאמן הפועל חולון חגג את הניצחון על ראשל"צ בהארכה והחמיא לשחקניו. בירנבוים: "היינו צריכים לדעת לנצח את המשחק"

הפועל חולון הוכיחה הערב (שבת) שכל עוד רוח המועדון הוותיק והגאה נושבת, אסור להספיד אותה. למרות הקשיים הכלכליים, הפציעות והבעיות מחוץ ועל הפרקט, המסורת, הגאווה והקהל לא נותנים לחולון להרים ידיים. חולוניה פיגרה ב-15 הפרש באולם הפחים מול מכבי ראשון לציון, אבל הצליחה לכפות הארכה ולנצח בסופה 81:88. מכבי ראשון לציון, הקבוצה החמה של הסיבוב השני, שוב התפרקה ברגע הסיום, רק שהפעם, בניגוד למשחקים הקודמים, ההפרש בו הוליכה לא הספיק לה.

"היה לנו משחק מאוד קשה, צריך לתת קרדיט לראשון לציון", אמר בסיום מאמן חולון דני פרנקו. "יצאנו ממינוס 15 ועשינו את זה עוד פעם ביחד. הייתה נחישות והיה רצון, הקבוצה משחקת כמו קבוצה מחויבת. אין פה קוסמים, לא אני ולא אף אחד אחר. זה בזכות הרבה מאוד עבודה וחיבור של החבר'ה ביחד, אנחנו מודים כל יום על מה שיש לנו ומחכים שמישהו אולי יבוא ויזרוק אותנו רחוק יותר מזה. החבר'ה נותנים הכל על המגרש ואני לא יכול לבקש מהם יותר. אני רק מקווה שזה יימשך, וג'יימי יחזור מהר יותר".

פרנקו המשיך ואמר: "אמרתי לשחקנים, זה סיבוב שלישי, זה מאני טיים. אף אחד לא ייתן לנו מתנות. יש פה עבודה מנטלית קשה. אנחנו סוחטים את השחקנים, וברור שעם כל זה שכולם באופוריה, יהיה קשה להמשיך ככה, כי התחרות שלנו במשך השבוע תלך ותרד, והליגה תלך ותתחזק. אני אנסה להמשיך להוציא מהקבוצה הזאת את הכי טוב שאני יכול. אני מאוד שמח שכולם נהנים, גם הקהל המדהים הזה. יש מחויבות גדולה של השחקנים לקהל, הרבה יותר קל לשחק באולם הזה, מאשר באולם ריק".

"זה היה משחק ארוך", אמר גיבור הניצחון של חולון, קאסיב פאוול, שקלע 24 נקודות והוריד 12 ריבאונדים. "לא שיחקתי טוב בחצי הראשון, אבל המשכנו להילחם ובסוף ניצחנו. כולם חייבים להתייצב, והיינו חייבים להעלות את הרמה. כשהגענו להארכה ידענו שאנחנו צריכים להשאיר הכל על הפרקט. כל שחקן בקבוצה צריך להביא 100 אחוז". פאוול המשיך ואמר: "יש לנו הרבה צעירים, אנחנו מתאמנים חזק, אנחנו קבוצה טובה, וכל עוד נמשיך להתאמן, ולהיות כמו קבוצה, זה כל מה שחשוב".

"אם סוואן היה מושלם, הוא לא היה משחק פה"

מאמן מכבי ראשון לציון, אפי בירנבוים נותר ללא מילים במשך דקות ארוכות לאחר ההפסד. במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, ניסה המאמן להסביר מה בדיוק קרה לקבוצתו, ואיך הצליחה לאבד את המשחק: "איבדנו את המומנטום, חולון נכנסו למומנטום חיובי, וכמו בכל משחק יש לו את החיות שלו, ונלמד מהטעויות. משחק הכדורסל מייצר טעויות, ואנחנו צריכים לדעת לתקן אותם. כמו שידענו להוביל 15, היינו צריכים לדעת לנצח את המשחק. ברגע שאתה מכניס את הקבוצה היריבה עם הקהל למגרש, אז אתה בבעיות". על אייזאה סוואן אמר המאמן: "כמו לכל שחקן יש לו עליות וירידות, יש לו את הדקות הלא טובות שלו, וסוואן ילמד את זה. אם הוא היה מושלם הוא לא היה איתנו. אם אני הייתי מושלם לא הייתי בראשון".

יהוא אורלנד אף הוא נראה המום לאחר ההפסד: "אנחנו לא סוגרים את המשחקים", אמר הגארד. "הובלנו ב-15 הפרש ושיחקנו יותר טוב מהפועל חולון. אנחנו בפרופורציות כל הזמן, אני לא חושב שהתאמנו גרוע כי אנחנו עם 5 ניצחונות. לא ניצחנו פה כי אנחנו לא מכבי תל אביב. אנחנו בעמדה טובה, מקום רביעי, ואם ננצח את המשחק הבא זה יהיה בסדר גמור. אנחנו מאוד מרוצים מאיך ששיחקנו עד 6 דקות לסוף. נתקן את זה, יש לנו שחקנים מנוסים ומאמנים מנוסים, ונתקן את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully