וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פ"ת הביסה 1:4 את הפועל ר"ג

עומר דמארי כבש פעמיים והוסיף בישול כשהמלאבסים התאוששו מול נועלת הטבלה האומללה. גם אבו ענזה ובקל כבשו

כמה טוב שיש בליגה את הפועל רמת גן. אחרי שני הפסדים רצופים ואיבוד גובה בצמרת, מכבי פתח תקוה לא הייתה יכולה לבקש משחק בית קל יותר. החבורה של פרדי דוד פירקה עצבים וירדה עם 1:4 גדול על נועלת הטבלה האומללה. פרדי דוד השאיר את עומר גולן על הספסל ונהנה מהצגה גדולה של עומר דמארי, שכבש צמד והוסיף בישול.

מוראד אבו ענזה ערך בכורה בהרכב, כבש את השער השני ורשם עוד שתי החמצות גדולות. מנגד, הפועל רמת גן ממשיכה להיות הסמרטוט של הליגה. מאמנים הוחלפו, רכבות של זרים וישראלים הצטרפו, אבל הקבוצה הזאת פשוט לא מצליחה להתרומם. קיזוז או לא, נראה שרק נס ספורטיבי ימנע מהאורדונים למצוא עצמם בליגה הלאומית באחת מירידות הליגה המביכות שנראו פה אי פעם.

המשחק נפתח בלחץ גדול של המארחים. בדקה הרביעית קיבל עומר דמארי מסירת עומקר מזנדברג ומזווית קשה בעט החוצה. דקה חלפה וכדור קרן של זנדברג ננגח על ידי ביזרה החוצה מחמישה מטרים. בדקה ה-12 אוזן ניסה את כוחו מ-25 מטרים וסחט הדיפה מארקין. הלחץ נמשך וכעבור שש דקות היה זה בן חיים שהסתובב על שחקן הגנה ובעט חזק למשקוף. השער המוצדק הגיע בדקה ה-32. בן חיים קיבל כדור מזנדברג בצד שמאל, התחמק מהשומרים ובעט כדור אלכסונית שנדחק על ידי דמארי לפני קו השער. לפני ההפסקה, הוסיף סידר דמארי שער קל לאבו ענזה שגלגל לרשת מול שער חשוף וחגג שער בכורה בליגת העל.

המופע הפרטי של דמארי נמשך בדקה ה-63. זנדברג הכניס כדור לכיוונו של החלוץ, שעבר בקלות את צ'קאנה והקשית מעל ארקין לרשת. 0:3 למכבי פתח תקוה, צמד ובישול לדמארי. שלוש דקות מאוחר יותר המחליף פרדה הגביה ואבו ענזה רשם החמצה ענקית עם הראש. מן העבר השני, צמח בעט מתוך הרחבה לידיים של לבקוביץ'. בדקה ה-70, רמת גן הצליחה לצמק. צ'קאנה בעט חזק מתוך הרחבה, לבקוביץ' הדף ולכדור החוזר הגיע צמח שהרים את הרשת מ-18 מטרים. 3:1, אבל כעבור שש דקות המחליף משיח בישל לבקל שלא התבלבל מול ארקין וקבע 1:4.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזארה, מורד מגמאדוב, אלירן דנין, יוסי אופיר, רועי בקל, מיכאל זנדברג (אסי משיח, 68), מוראד אבו ענזה, עומר דמארי (דרור דגו, 78), טל בן חיים (דני פרדה, 65).

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים (שלומי אדרי, 46), אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, תמיר בן עמי, דודי פדלון (וובה בראון, 61), ג'ונתן אסוס, קרלוס צ'קאנה, ציון צמח, לירון דיאמנט (טל חן, 90), אובודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully