וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: ניצחון ענק לצביקה שרף על צסק"א מוסקבה

רבע אחרון מדהים של 13:28 סידר לספרטק סנט פטרסבורג ומאמנה 71:89 גדול על האלופה. ולנסיה הפתיעה את ריאל

ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף רשמה הערב (שבת) את אחד הנצחונות הגדולים ביותר בעונתה המפתיעה, כאשר הביסה את צסק"א מוסקבה 71:89. אחרי שלושה רבעים צמודים ביצעו שרף ושחקניו את הבריחה הגדולה עם רבע אחרון מדהים של 13:28, שסידר להם את הניצחון הגדול ושיפר את מאזנם ל-6:8 בליגה הרוסית, שעדיין מספיק טוב למקום החמישי.

הנרי דומרקנט הוליך את ספרטק סנט פטרסבורג עם 23 נקודות, כאשר אנטון פונקרשוב ופטריק בברלי הוסיפו 16 נקודות כל אחד, והשתתפו גם הם בחגיגות השלשות של המנצחים (13 במספר). מנגד, 19 נקודות של ריימונס שישקאוסקאס המצוין ממש לא הספיקו לצסק"א המאכזבת, שקיבלה גם 16 מג'מונט גורדון אך צנחה למאזן של 5:9.

"אני מאוד מרוצה מהניצחון, ובירכתי את השחקנים", אמר צביקה שרף לאחר המשחק, "יש לנו עכשיו שני משחקים בשבוע, כך שעליהם להתנהל נכון. אנחנו צריכים להתמיד ביכולת שהצגנו נגד צסק"א".

* בספרד השיגה ולנסיה ניצחון נאה על ריאל מדריד, כאשר גברה על אטורה מסינה ושחקניו 52:59 בתום משחק הגנתי במיוחד. נאנדו דה קולו הוביל את המנצחים עם 14 נקודות, קרלוס סוארז קלע 18 לבלאנקוס מהעבר השני. ברצלונה תוכל לפתוח מחר פער של נקודה בפסגה אם תשכיל לנצח את סראגוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully