וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "מה מצפים? שנשחק כמו ברצלונה?"

מאמן מכבי ת"א זעם אחרי ההפסד להפועל חיפה: "שהוותיקים לא יפילו את התיק על הצעירים". שירזי: "ניצחנו בצדק מוחלט"

ברני ארדוב

צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) את אחת מתצוגות הנפל שלה העונה, והפסידה 1:0 להפועל חיפה במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. הצהובים, שעלו בהרכב עם שני שחקנים מקבוצת הנוער, אלירן ג'ורג' ודור מיכה, יצאו אפילו בזול לנוכח ההזדמנויות אליהן הגיעו האדומים במחצית השנייה, ובעיקר אחרי השער. מכבי תל אביב התרחקה עוד משתי המוליכות ונראית ממש לא קרובה ליכולת שמציגות מכבי חיפה והפועל תל אביב העונה. מנגד, הקבוצה של שירזי הוכיחה את הפוטנציאל שלה שוב ותוכל בהחלט להתמודד על מקום בפלייאוף העליון אם תדע לשמור על יציבות.

רנגלוב: "לא יודע להסביר מה קרה"

מאמן מכבי מוטי איוניר נראה עצבני במיוחד בסיום ואמר: "יש פה רק ניצחונות ותיקו אחד מאז שהגעתי. אני לא יודע למה מצפים, שנשחק כמו ברצלונה? שננצח 7 או 8 אפס? אני לא חושב שהקבוצה שניצחה פה היום נתנה הצגה. לא שיחקנו מספיק טוב כמו שאנחנו צריכים לשחק ולכן הפסדנו. הפועל חיפה היא קבוצה מהחלק התחתון, המשחק לא היה תלוי בהם. המשחק היה תלוי בנו ואם היינו משחקים כמו שהיינו צריכים לשחק או כמו שאני רוצה, התוצאה היתה אחרת. חיפה עשתה את מה שהיא תיכננה לעשות וסגרה את המשחק, הצליחה לעקוץ אותנו וניצחה את המשחק"

המאמן לא היה מוכן ששחקניו הצעירים יספגו את הביקורת ובסיום יצא להגנתם: "אלירן ג'ורג' ודור מיכה לא אמורים לסחוב את מכבי תל אביב, מי שאמור לסחוב את מכבי תל אביב זה הרבה מאוד שחקנים אחרים שנמצאים פה וחלקם היום היה בהרכב. הם מקבלים פה כסף גדול והם אלה שצריכים לסחוב את הקבוצה הזו, שלא ינסו להפיל עכשיו את ההפסד על הצעירים, הצעירים עשו את עבודתם בצורה טובה מאוד והם ימשיכו לקבל את האשראי מכיוון שמגיע להם לשחק. אם הקבוצה לא תשחק טוב וחלק מהשחקנים יחזרו על היכולת שהיתה פה, אז יהיו פה עוד צעירים". .

דימיטאר רנגלוב הוסיף: "קצת קשה להגיד משהו אחרי משחק כזה כי איבדנו נקודות כל כך יקרות בבית. אני חושב שנצטרך להילחם עד לסיום כי יש עוד הרבה משחקים עד סיום העונה הרגילה והפלייאוף. אני לא יודע להסביר מה קרה אבל לא היו לנו מספיק הזדמנויות לכבוש ולא יצרנו שום דבר מקדימה וזו היתה הבעיה הגדולה שלנו. לא יודע מה קרה, לי באופן אישי היה קצת עומס לאחרונה עם הטיסות למשחק של הנבחרת ואני חושב שהיינו קצת עייפים.

אני וגם האחרים מקצוענים שצריכים להיות מוכנים בכל משחק. זה נכון שזה גם התפקיד שלי לייצר מצבים בחלק הקדמי, אבל אני חלוץ ולא קשר במרכז המגרש. אני זה שצריך להבקיע וזה נכון שלא ממש עשיתי את זה ואני אעשה את מיטב יכולתי להבקיע כמה שיותר עד סיום העונה". רנגלוב נשאל האם מכבי לא מספיק טובה להיצמד לשתי המוליכות והשיב: "צריך לזכור שבסך הכל אנחנו קבוצה די חדשה, עם הרבה שחקנים חדשים ולוקח זמן להתחבר. אי אפשר לעשות קסם ותוך כמה חודשים להיראות כמו ברצלונה או ריאל מדריד. נצטרך לעבוד יחד וללמוד עוד אחד את השני".

שירזי: "הפועל חיפה זו קבוצה לא נורמלית"

"ניצחון מוצדק שלנו, עם סימן קריאה. המשחק לא היה טוב, אבל הפועל חיפה ניצחה היום ולא בשוד. חיכינו למכבי בחלק שלנו וזה לא סוד שבבלומפילד הדברים תלויים קודם כל במכבי. היינו מאורגנים ומסודרים ואני לא זוכר שקאלה לקח כדורים של גול. מצד שני אחרי ה-0:1 מכבי הלכה באופן טבעי קדימה והיינו מסוכנים במתפרצות. ניצחנו בצדק ומגיע לבחורים כל הכבוד".

שירזי התייחס לחוסר היציבות של קבוצתו והוסיף: "הפועל חיפה זו כנראה קבוצה לא נורמלית. אנחנו סובלים מקיצוניות. אני מקווה שנתנער בשבוע הבא מחוסר היציבות הזה. יש לנו יותר מדי עליות וירידות, יש כאן קבוצה צעירה, נצטרך להשתפר בקטע הזה ואנחנו צריכים לנצח ברצף. יש לנו 33 נקודות וזה בסדר אבל לא מספיק. חסרות לנו נקודות יקרות בכדי להיות איפה שאנחנו רוצים להיות. אנחנו יודעים שנצטרך לשפר את רמת המשחק, אבל לעשות את זה אחרי נצחון דיינו".

עדן בן בסט הוסיף: "אני חושב שהניצחון מוצדק. עמדנו נכון על המגרש, וזה מה שצריך מול קבוצה כמו מכבי תל אביב, שעדיפה עלינו. הכינו אותנו כמו שצריך וראיתם כל הזמן שני שחקנים שלנו מול אחד שלהם, כמעט כל הזמן וזה מה שניצח את המשחק. לא היה קל לנצח את מכבי, באמת שלא היה קל. רצנו והתאמצנו ועבדנו קשה וזה ניצחון מתוק, ה-0:1 הזה. יכולנו לעקוץ עוד גול או שניים אבל אסור להיות חזירים, שלוש נקודות כאן בבלומפילד זה מאוד חשוב להמשך הדרך. בסיום העונה אני הופך לשחקן חופשי ואז נראה מה יהיה. כמובן שאני אשמח להיות בנבחרת ולשרת את המדינה, אבל אני עוד צריך להשתפר ולעבוד קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully