וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שערי ניצחון לדודו ביטון ואליניב ברדה בבלגיה

ברדה נגח את גנק ל-0:1 על מכלן עם ה-11 שלו העונה, ביטון כבש ב-0:1 של שרלרואה על סנט טרוידן. הפסד לקינן וקרדיף

לראשונה מאז הגיע לקרדיף, דקל קינן היה שותף הערב (שבת) להפסד של קבוצתו. הבלובירדז נוצחו 2:1 במשחק החוץ מול נוטינגהאם פורסט. המשחק היה קרב צמרת בין השנייה לרביעית ובעקבות ההפסד, החליפו השתיים מקומות בטבלת הצ'מפיונשיפ הצמודה. מבחינת קינן, היה זה משחק רביעי ברציפות בו הוא פותח ומשלים 90 דקות. קינן גם ספג כרטיס צהוב.

פורסט עלתה ליתרון בדקה ה-32 כשהבלם ווס מורגן בעט פנימה לאחר כדור קרן. קרדיף הפעילה לחץ כבד והשיגה את השוויון בדקה ה-64. נגיעת של כריס גאנטר ברחבה הובילה לפנדל אותו ניצל פיטר וויטינגהאם. אלא שהשוויון החזיק מעמד שלוש דקות עד שהגיע שער הניצחון של רובי ארנשו, החלוץ הוולשי הוותיק שהכניע את קבוצת נעוריו וסידר לה הפסד ליגה ראשון אחרי שבעה משחקים.

* גיל בלומנשטיין לא נכלל בסגל אינברנס שגברה 0:2 על סיינט ג'ונסטון.

יום מצוין לשגרירים בבלגיה

יום מצוין עבר על נציגינו במחזור ה-27 בליגה הבלגית. גנק השתוותה למוליכה אנדרלכט (שתשחק מחר אצל ווסטרלו) לאחר ניצחון ביתי 0:1 על מכלן. אליניב ברדה כבש את שערו ה-11 העונה בדקה ה-60 כשהתרומם לכדור חופשי של דניאל פודיל ונגח לרשת. ברדה השלים 90 דקות וגם ספג כרטיס צהוב. במחזור הבא, בעוד שבועיים, יתקיים משחק העונה בבלגיה כשגנק תתארח אצל אנדרלכט.

בתחתית, שרלרואה ממשיכה להתאושש ולהשיג נקודות. הקבוצה הכי ישראלית בבלגיה גברה במגרשה 0:1 על סנט טרוידן כשדודו ביטון כבש את שער הניצחון בדקה ה-35. החלוץ הישראלי קיבל מסירה מצוינת מאלסנדרו קורדארו וחגג שער שלישי בבלגיה. ביטון שיחק 85 דקות, תמיר כחלון רשם 66 דקות ומתן אוחיון השלים 90 דקות. שרלרואה עדיין אחרונה עם 18 נקודות, אבל רחוקה כעת רק שלוש נקודות מחוף מבטחים.

קורטרייק של רמי גרשון רשמה הפסד 3:1 במשחק החוץ מול בירסחוט. הבלם הישראלי שיחק 90 דקות וקבוצתו ירדה למקום ה-10 ומתרחקת מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון. גנט של שלומי ארבייטמן תשחק ביום ראשון מול סטנדרד ליאז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully