וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר זכתה במדליית הכסף בדיסלדורף

הג'ודוקא הישראלית ניצחה בארבעה קרבות ונעצרה בגמר ע"י אלופת העולם. הצלחה גם ליוסף פללאשווילי, שזכה במדליית ארד

הצלחה גדולה לג'ודוקאים הישראלים היום (שבת) בתחרות הגרנד פרי בדיסלדורף גרמניה. אליס שלזינגר זכתה במדליית הכסף אחרי שנעצרה רק על ידי יושי אואנו בקרב על הזהב, שנגרר להארכה בה נהנתה היפנית מעונש (שידו) לשלזינגר, שדווקא פתחה את הקרב ביתרון של יוקו. אואנו נחשבת כיום לבכירה בקטגוריית המשקל הזו, והיא זכתה בשתי אליפויות העולם האחרונות.

עוד לפני כן שלזינגר ניצחה בסיבוב הראשון במשקל עד 63 ק"ג את איידה עלי אואלה המרוקאית באיפון אחרי 4:11 דקות, ובסיבוב הבא הספיקו לה 2:22 דקות כדי לנצח באיפון את אדוויג גוונד מאיטליה. ברבע הגמר היא עברה את ברנדט באצ'קו ההונגריה עם איפון אחרי 2:28 דקות ובחצי ניצחה את אליזבת ווילרבודס ההולנדית באיפון אחרי 4:40 דקות. אגב, ווילרבודס היא אחת המתמודדות היותר בכירות בעולם בקטגוריית המשקל של שלזינגר. מדובר באלופת אירופה וסגנית אלופת העולם הנוכחית, שגם זכתה במדליית הארד במשחקים האולימפיים בבייג'ינג.

במשקל עד 73 ק"ג גברים, יוסף (סוסו) פללאשווילי זכה במדליית ארד. הג'ודוקא הישראלי ניצח את ארטיום בגדסאריין הארמני באיפון אחרי 2:35 דקות ואחר כך גבר על סאינג'גראל ניאם-אוצ'יר המונגולי באיפון כבר אחרי דקה וארבע שניות. ברבע הגמר הספיקו לו 51 שניות בלבד כדי לנצח את סושין קאטסומי המקומי ולעלות לחצי הגמר, שם הוא כבר נעצר אחרי הפסד לאלוף אירופה לשעבר, קיושי אואמטסו הספרדי.


גם ירדן ג'רבי פתחה את התחרויות עד 63 ק"ג בצורה טובה. גרבי היא חלפה בסיבוב הראשון על פני נורצ'אן יילמאז הטורקיה ובשמינית על פני קמילה מינאקווה הברזילאית, אבל בחצי הגמר הפסידה למונחזיה טסדבסורן ממונגוליה באיפון וסיימה את דרכה.

רוני שוורץ הודחה כבר בסיבוב הראשון במשקל של עד 48 ק"ג, אחרי הפסד ביוקו לולנטינה מוסקאט האיטלקייה.

מחר יכנסו למעגל התחרויות ארבעה ישראלים נוספים: יואל רזבוזוב במשקל עד 81 ק"ג, אור ששון ואריק זאבי במשקל עד 100 ק"ג ואסף זוהר במשקל של יותר מ-100 ק"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully