וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה -סכנין 0:1. קשטן: "לא הכל מושלם"

19.2.2011 / 20:44

פדרו גלבאן נכנס כמחליף, כבש בדקה ה-56 והעניק לבני יהודה 0:1 בסכנין, וניצחון שני ברציפות. דראפיץ' נותר מתחת לקו האדום

בני סכנין אירחה הערב (שבת) את בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל, כשהיא יודעת שניצחון הוא בהחלט אפשרי ויעלה אותה לפחות זמנית מעל הקו האדום. אבל הקבוצה של סלובודאן דראפיץ', שהייתה במגמת השתפרות והשיגה 7 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים, לא הצליחה לפצח את הגנת הזהובים ונוצחה 0:1. הקבוצה מהצפון עדיין במקום הלפני אחרון, ממנו יורדים ליגה.

בני יהודה מן העבר השני, כבר הודחה מהגביע ובניגוד לשנים קודמות היא מרוחקת מהצמרת הגבוהה. דרור קשטן ושחקניו ידעו שהם חייבים לאסוף נקודות במשחקים מהסוג הזה, וזאת כדי להימנע מהגעה לא נעימה לפלייאוף התחתון. השבוע דיברו בשכונה על הורדתו של פדרו גלבאן לספסל, אבל המאמן דרור קשטן הבין אחרי מחצית אחת כי הוא חייב את הארגנטינאי בהרכב. גלבאן החליף את שלומי לוי בדקה ה-46 וגמל לקשטן בשער שהעניק לזהובים שלוש נקודות חשובות וניצחון ליגה שני ברציפות. יכולת טובה של השוער דלה איינוגבה בדקות הסיום הותירה את חלוצי סכנין מתוסכלים.

המארחים פתחו בביטחון, הניעו היטב את הכדור וניסו להכתיב את הקצב, אך לא הצליחו לסכן יתר על המידה את שערו של דלה איינוגבה. הזהובים, מנגד, לא הרשימו והיו די אנמיים. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, והתאפיינה בקצב אטי יחסית. בתחילת המחצית השנייה החליף פדרו גלבאן את שלומי לוי בהתקפת בני יהודה, וכעבור 10 דקות החילוף של קשטן הניב פרי. אמסיס מצא את גלבאן ברחבת סכנין, וגלבאן בעט פנימה כדי להעלות את בני יהודה ל-0:1. הזהובים היו התקפיים ונועזים יותר בחצי השני, וסיכנו את שערו של מוחמד קנדיל. לאחר השער בני יהודה התבססה על בעיקר על מתפרצות וסכנין החזיקה יותר בכדור, אך לא נרשם שינוי בתוצאה עד לשריקת הסיום.

קשטן אמר בסיום: "אני רואה הרבה חלקים במשחק שמשתפרים, ואני מרוצה מכך. ברור שלא הכל מושלם עדיין, אבל אין ספק עכשיו שאנחנו מסתכלים על הפלייאוף העליון".

מהלך המשחק

דקה 16 - חאלד חלאילה מסר לאחמד קאסום, שחדר לרחבה ומזווית קשה בעט טוב, אך איינוגבה הדף היטב.

דקה 42 - עידן ויצמן בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בדין מורי ושינה כיוון, אך יצא החוצה, ובני יהודה ניצלה מספיגה.

דקה 47 - מרינקוביץ' הרים כדור לרחבה, אבל פיני בלילי שלח את הכדור מעל לשער של סכנין.

דקה 56 - גול! אמסיס הכניס כדור רוחב לרחבת סכנין, איבשקביצ'יוס המשיך והמחליף פדרו גלבאן בעט מדויק פנימה והעלה את בני יהודה ל-0:1.

דקה 65 - בלילי היתל בהגנת סכנין ומסר בעזרת עקבו כדור לגלבאן, אך זה בעט חלש וקנדיל קלט.

דקה 84 - בעיטה חופשית של ויצמן מצאה את איינוגבה מוכן, והשוער הדף היטב.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יאיא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאילה, אתנאס בורנוסוזוב, עידן ויצמן, דנאיל מיטב, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, ננאד מרינקוביץ', ג'ורג' אמסיס, שלומי לוי (פדרו גלבאן, 46), פיני בלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully