וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה הביסה 0:3 את הפועל אשקלון

בצל מעצרו של אזגי, אשקלון הובסה 3:0 בנתניה. נחום (31), מוגרבי (69) ופרץ (80) סידרו לצהובים ניצחון רביעי ברציפות

מכבי נתניה לוהטת. הקבוצה של ראובן עטר השיגה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, 0:3 על הפועל אשקלון, והיא בהחלט יכולה להתחיל לחשוב ברצינות על הפלייאוף העליון. בנתניה חששו ממוטיבציית יתר של האקסים, אמייה טגה, רביד גזל ושניר גואטה, אבל לא התקשו מול הקבוצה המידרדרת של גיא עזורי שספגה הפסד רביעי ברציפות (כולם ללא שער זכות). בכלל, אחרי ה-0:4 בסיבוב הראשון, תנו לנתניה את אשקלון בכל שבוע.

הניצחון העלה את נתניה למקום השביעי על חשבונה של הפועל באר שבע והיא מתחילה להזכיר את היכולת הטובה מפתיחת העונה. מאז הצטרפותו של סרגיי טרטיאק, ההתקפה של נתניה השתחררה ונראית נהדר. ניר נחום, כבש שער שישי בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות והוא בכושר נהדר. מנגד, אשקלון לא הצליחה לשים את הצרות (ביניהן מעצרו של הבעלים פרוספר אזגי) בצד. למזלה, גם בני סכנין נוצחה והשאירה את אשקלון מעל הקו האדום.

נתניה פתחה טוב יותר וכבר בדקה החמישית הגיע נחום למצב טוב, אבל בעט חלש לידיים של אהורלו. טרטיאק ונחום עוד הספיקו להחמיץ לפני שבדקה ה-31 עלתה נתניה ליתרון משער גדול של נחום, שהיתל בשני מגינים של אשקלון, ובעט שטוח פנימה. שער רביעי ברציפות לקשר של נתניה.

המחצית השנייה נפתחה גם היא בלחץ של נתניה והשער הגיע בדקה ה-69. אחרי חילופי מסירות קיבל סבע כדור במצב מצוין ופרגן למוגרבי שגלגל פנימה מול השער החשוף. יברויאן עוד הספיק למצוא את הקורה, לפני שעומר פרץ המחליף סגר עניין עם השער השלישי בדקה ה-80.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, לאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום (מאור אסור, 83), דלה ימפולסקי (עומר פרץ, 78), פיראס מוגרבי (חסיב אבו רוקון, 86), אחמד סבע, סרגיי טרטיאק.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, דארקו לובריץ', סואד פילקוביץ', דניאל היידמן, רביד גזל, אמייה טגה, שניר גואטה (אור עלאווה, 78), אריק גאוו (מחמוד עבאס, 59), אושרי גיטא, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully