וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס רודמן בדרך להיכל התהילה

התולעת נכלל בין הפיינליסטים לזכות בכבוד, לצידם של כריס מאלין וטקס ווינטר. רג'י מילר ודון נלסון ייאלצו לחכות לשנה הבאה

במסגרת חגיגות סוף שבוע האולסטאר בלוס אנג'לס הודיעו הלילה (בין שישי לשבת) מנהלי היכל התהילה של הכדורסל על 12 הפיינליסטים הסופיים להיכנס בשערי ההיכל השנה. טקס הבחירה עצמו ייערך ב-3 באפריל בפיינל פור המכללות ביוסטון, והצגתם של הנכנסים החדשים לספרינגפילד, מסצ'וסטס תיערך ב-11 באוגוסט.

השם הבולט ברשימה שפורסמה הוא דניס רודמן, שצפוי לזכות להכרה כאחד השחקנים הגדולים היסטוריה עשר שנים אחרי שפרש. הפורוורד המוחצן שזכה בחמש אליפויות במדי דטרויט ושיקגו והוביל את הליגה בריבאונדים במשך שבע עונות ברציפות זכה לפרגון מדייויד רובינסון, ששיתף איתו פעולה בסן אנטוניו לקראת סיום הקריירה שלו. "הוא היה מעצבן", הודה האדמירל. "הוא היה נדבק אליך בהגנה ולא עוזב אותך. הוא היה נמוך יחסית לתפקיד שלו, אבל הייתה לו אנרגיה חסרת פשרות והוא היה חסר פחד לחלוטין".

שחקני עבר נוספים שיעמדו לבחירה הם כריס מאלין, וראלף סמפסון. בין המאמנים שמועמדים להיבחר נמצא גם טקס ווינטר, עוזרו הנצחי של פיל ג'קסון בלייקרס ובבולס, שנחשב לאבי שיטת המשולש. "אין לי מושג איך הוא עדיין לא בהיכל התהילה", אמר קובי בריאנט על מועמדותו של ווינטר. "זו פשוט בושה. הוא היה צריך להיבחר לפני שנים רבות".

מי שלא נכללים ברשימה במפתיע הם רג'י מילר ודון נלסון, שצפויים להיבחר בשנים הקרובות אך נותרו מחוץ לתמונה השנה. "רג'י עומד לבחירה בפעם הראשונה", הסביר ג'רי קולאנג'לו, יו"ר ועדת הבוחרים. "בשנה הבאה הסיפור יכול להיות שונה לחלוטין, והתוצאות הנוכחיות לא מלמדות דבר על העתיד שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully