וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "אני מתמקד בנו, ולא במילאן"

מאמן אינטר סירב להיגרר למלחמת מילים עם גליאני שעקץ את הנראזורי, והצהיר: "לקבוצה הזאת יש רצון לזכות בכל התארים"

אחרי שהיה נדמה שההפסד ליובנטוס עצר את הדהירה של אינטר, רשמו הנראזורי ניצחון חשוב על פיורנטינה במשחק השלמה באמצע השבוע (1:2), וחזרו לתמונת האליפות. כעת ניצבים שחקנים של לאונרדו בפיגור של חמש נקודות בלבד ממילאן ערב משחקם מול קליארי שיפתח את המחזור ה-26 בסריה A הערב (21:45, ספורט 1).

אתמול הקפיד אדריאנו גליאני, סגן הנשיא של מילאן, לציין בזלזול שלמרות שאינטר ניצחה בשמונה מעשרת משחקיה האחרונים היא קיזזה את הפער מהרוסונרי בשתי נקודות בלבד מאז חג המולד, אך אצל היריבה העירונית ניסו לא להיגרר למלחמות פסיכולוגיות בשלב זה, שישה שבועות לפני הדרבי הגדול של מילאנו.

"למען האמת אני לא עורך שום חישובים", הבהיר לאונרדו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול קליארי. "אם תשאלו אותי כמה נקודות מילאן צברה ב-2011 אני לא אדע לענות. אני מתמקד בנו, ולא במילאן. יש עוד 13 משחקים, שזה שליש מהעונה והכל עוד יכול לקרות בהמשך".

"כבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים להראות המשכיות וב-12 המשחקים האחרונים השגנו תוצאות נהדרות", המשיך הברזילאי. "אנחנו עדיין יכולים להשתפר, ואני לא חושב שהמשחקים בליגת האלופות יפריעו לנו במטרה הזו. לקבוצה הזאת יש רצון לזכות בכל התארים, וזה נורמלי לרצות הכל מבלי לבחור יעד מסוים".

על המפגש על הקווים עם רוברטו דונאדוני, חברו לשעבר לקבוצה הגדולה של מילאן בשנות התשעים, אמר לאונרדו: "אני מאוד אוהב את רוברטו. הוא מאוד מצליח בקליארי, וניתן לראות עד כמה הוא צנוע בכך שהוא בחר לאמן קבוצה שהוא אוהב. הוא השתנה רבות עם הזמן, וכמאמן הוא שינה את הדרך בה הוא מסתכל על כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully