וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מריחה דם

הנראזורי לא מתכוונים לוותר על האליפות ורוצים להמשיך בריצה שלהם במשחק הבית מול קליארי. וגם, אטו ופאציני ראש ראש

מבין מגוון המשחקים הענק עליהם ניתן להמר בשבת, בחרנו להמליץ לכם על המשחק המסקרן בסריה A. האלופה, אינטר, חזרה בגדול למרוץ לסקודטו עם רצף ניצחונות בשבועות האחרונים והיא נושפת בעורפה של מילאן. מולה מתייצבת אחת הקבוצות החמות באיטליה בשבועות האחרונים, קליארי של רוברטו דונאדוני שנראית פשוט נפלא. אספנו עבורכם שלל סטטיסטיקות ונתונים ואנחנו גאים להציג את התחזית שלנו. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 80-82: אינטר - קליארי

* סטטיסטיקה כללית:

זהו, אינטר השלימה את כל משחקיה החסרים וכעת היא שלישית מרחק חמש נקודות בלבד ממילאן. המאזן של הנראזורי עם לאונרדו עומד על שמונה ניצחונות ב-10 משחקי ליגה. מנגד, קליארי בדרכה להפוך לאחת ההפתעות הנעימות של העונה. היא מדורגת תשיעית למרות הפתיחה האיומה וחילופי המאמנים. ב-2011, קליארי ניצחה חמישה משחקי ליגה, אך הפסידה למילאן, רומא ויובנטוס. קליארי ניצחה את אינטר פעם אחת ב-23 המפגשים האחרונים ביניהן ולא עשתה זאת בחוץ מאז מאי 1995.

* כמות שערים:

שלא במפתיע, אינטר היא הכובשת המצטיינת של הליגה עם 46 כיבושים. כאשר ב-10 המשחקים עם לאונרדו, הנראזורי עומדים על 2.9 שערי זכות למשחק. גם קליארי היא קבוצה שמשחקת פתוח ובמשחקיה מובקעים הרבה שערים. בשני משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה מסרדיניה נכבשו תשעה שערים, כך שבהחלט ניצן לצפות למשחק עם הרבה אקשן.

* אטו - פאציני

פאציני, הרכש מסמפדוריה, כבש ארבעה שערים מאז השלים את המעבר ובהחלט הוסיף מימד של קטלניות להתקפת האלופה. אטו, שפתח את העונה מצוין, כבש שלושה שערים בחמשת המשחקים האחרונים מהם שניים מהנקודה הלבנה.

* ההימורים שלנו:

אינטר - קליארי 1, היחס: 1.25
אנדר/אובר שערים (2.5) 2, היחס: 1.40
אטו - פאציני X, היחס: 2.00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully