וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן הצהוב

מכבי תל אביב רוצה להמשיך במומנטום החיובי בליגה מול הפועל חיפה הלא יציבה בשורותיה משחק החלוץ החם בליגה. האם הרצף של איוניר יימשך? התשובות בפנים

המחזור ה-23 בליגת העל יוצא לדרך בשבת ואנחנו מתמקדים במפגש המסקרן בין מכבי תל אביב להפועל חיפה. אחרי התיקו בדרבי, מהפכת הצעירים של מוטי איוניר הובילה את הצהובים ל-0:3 קליל על הפועל רמת גן החלשה. מנגד, הפועל חיפה הלא יציבה כבר פנטזה על הפלייאוף העליון עד שהגיע הפסד ביתי 2:1 למכבי נתניה. הווינר מציע שלל הימורים על המשחק ואנחנו כבר מוכנים עם כל הטיפים שיעשו לכם את ההימור. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 41-43: מכבי תל אביב - הפועל חיפה

* סטטיסטיקה כללית:

מאז פיטורי אבי נמני, מכבי תל אביב לא הפסידה משחק ליגה (חמישה ניצחונות ותיקו) והיא שומרת על קשר עין עם שתי המוליכות כשאנחנו מתקרבים לקיזוז. הפועל חיפה מאוד לא יציבה לאורך כל העונה, אך לא הפסידה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה. אגב, הפעם האחרונה בה ניצחו האדומים את יריבתם במשחק חוץ הייתה במאי 2005 (1:3). מאז התקיים משחק אחד בבלומפילד שהסתיים ב-0:1 למכבי משער של יובל אבידור.

* כמות שערים:

תחת איוניר, מכבי תל אביב בהחלט נראית טוב התקפית עם 12 שערים בחמשת משחקי הליגה שניהל המאמן החדש. הצהובים מתהדרים בהגנה שספגה את כמות השערים הנמוכה בליגה (15) ובכלל, רק במשחקי הפועל אשקלון מובקעים פחות שערים. יחד עם זאת, רק פעם אחת סיימה מכבי בתיקו מאופס וזה קרה במפגש הראשון בין הקבוצות העונה בקרית אליעזר.

* עטר - בן בסט

עדן בן בסט נמצא בעונה מדהימה. הוא מוביל את טבלת המבקיעים עם 14 כיבושים (מתוך 27 של קבוצתו) ובתשעת משחקי הליגה האחרונים בהם כבשה חיפה, בן בסט היה אחראי על אחד השערים. עטר הוא מלך שערי מכבי עם 10 כיבושים והפך לאיש המרכזי בהתקפה במערך של איוניר. הצמד שכבש מול רמת גן בשבת קטע לו רצף של שלושה משחקים ללא שער.

* ההימורים שלנו:

מכבי תל אביב - הפועל חיפה 1, היחס: 1.25
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.90
עטר - בן בסט 1, היחס: 2.40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully