וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ שמרה על המקום הראשון

האדומים מעיר היין ניצחו את מוצקין 22:30 והם מובילים בתום הסיבוב הראשון בשלב הבתים. בני הרצליה ניצחה את אס"א

הסיבוב הראשון בשלב הבתים של ליגת "ווינר" בכדוריד הסתיים הערב (שישי) כאשר בבית העליון ממשיכה הפועל ראשון לציון להוביל בבטחה אחרי ניצחון 22:30 על מכבי קרית מוצקין. להפועל ראשון לציון 27 נקודות בדיוק כמו ליריבה העירונית מכבי, אלא שהפועל מובילה בטבלה בזכות הניצחון בדרבי האחרון. מאמן האדומים וובה זייקמן החליט לשתף במחצית השניה את מרבית השחקנים הצעירים בסגל שלו, ובכל זאת ההפרש רק הלך וגדל.

מכבי ראשון לציון ניצחה בחוץ את מכבי תל אביב 25:27 ונצמדה ליריבתה העירונית. התל אביבים עוד הספיקו להוביל 22:23 בדקות הסיום, אלא שהרחקה של נמרוד כהן פגעה בהם מאוד במאני טיים, ויוהאן רושקה ניצל את זה כדי לבצע מהפך ולהעלות את קבוצתו של גלעד מאור ליתרון של שני שערים, שנשמר עד לסיום. אריאל רוזנטל הוביל את מבקיעי ראשל"צ עם 7 שערים, גל אברהם הוסיף 6. סידנר כבש 5 שערים למכבי תל אביב. בסיומו של המשחק התפתחה קטטה בין כמה שחקנים משתי הקבוצות וביניהם רושקה מראשון לציון ונמרוד כהן שהורחק וחזר למגרש אחרי שריקת הסיום.

בני הרצליה כבר עם רגל וחצי בחצי גמר הפלייאוף אחרי שגברה על אס"א תל אביב 20:26 והתבססה במקום הרביעי. דיאן אונצ'נין הוביל את הרצליה עם 7 שערים, מריו סאריץ' כבש 6 לאס"א, שככל הנראה תסיים את העונה מוקדם מהצפוי.

בבית התחתון, מכבי רעננה רשמה עוד הפתעה גדולה והפעם היא גברה על א.כ נס ציונה 25:26 בעיקר בזכות משחק גדול של השוער יניב ממה ושל דורון בן עטיה, שכבש 6 שערים. הבעיה של רעננה היא עירוני רחובות, שנראתה רע מאוד בעונה הסדירה אבל התחזקה לקראת הבית התחתון. הפעם היא גברה על רמת השרון 31:35 ושמרה על מאזן מושלם של חמישה ניצחונות בבית בדרך להבטחת ההישארות בליגה. מנדיי סט ואלון זיו הובילו את רחובות עם 9 שערים כל אחד. במשחק נוסף גברה קרית אונו/גני תקוה על היורדת הבטוחה עירוני פתח תקוה 24:33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully