וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "מסופק מאוד מהמשחק"

מכבי ת"א נחתה לאחר הניצחון בלובליאנה, המאמן נהנה מהתצוגה. אליהו: "עשינו עבודה גדולה". מזרחי מתכונן לברצלונה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

פחות מיממה לאחר הניצחון הגדול במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג, 62:83 על אולימפיה לובליאנה, נחתה היום (שישי) מכבי תל אביב. הצהובים עם מאזן של 1:3, הבטיחו את העלייה מהבית לשלב הצלבה ומחכים בקוצר רוח למשחק המכריע שלהם על המקום הראשון בשבוע הבא ביד אליהו נגד ברצלונה, כאשר ניצחון בלמעלה מ-10 נקודות יעשה עבורם את העבודה.

מאמן הצהובים דייויד בלאט התייחס לאחר הנחיתה למשחק: "אני מאוד מסופק מהתפקוד שלנו בכל המשחק. ניצחנו את הרבע הראשון, ברבע השני לא היינו כל כך טובים, אבל בסך הכל יצא נהדר". על הקרב נגד ברצלונה הוסיף: "זה בהחלט יהיה משחק שיכריע את המקום הראשון בבית".

אחד מהמצטיינים במשחק ליאור אליהו אמר: "יש לנו כעת סיכוי טוב לזכות במקום הראשון בבית. היה לנו חבל להפסיד את המשחק, והפנמנו זאת בהפסקה. נתנו מחצית שנייה גדולה באולם עם קהל טוב, עשינו עבודה גדולה".

יו"ר המועדון שמעון מזרחי התייחס תחילה לתקיפת אוהדי מכבי תל אביב על ידי צעירים סלובנים, כנראה אוהדי לבוליאנה, ואמר: "זה לא היה במקום. התקיפה התרחשה בדרך מהמגרש למלון שזו דרך מאוד קצרה. האוהד קיבל טיפול על ידי הצות הרפואי שלנו ואחר כך הועבר להמשך טיפול בבית החולים".

על המשחק אמר מזרחי: "שיחקנו בצורה אדירה. חזרנו מפיגור שמונה נקודות ועשינו ריצה של 2:17, סיימנו את המשחק עם 21 אסיסטים מה שמעיד על משחק קבוצתי להפליא. עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה, לקראת יום ראשון למשחק נגד מכבי חיפה בליגה ואחר כך למשחק נגד ברצלונה ביום חמישי, שזה משחק על המקום הראשון בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully