וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד: רוני לוי מתלבט

מאמן בית"ר ירושלים תרגל את סטיבן כהן וקאז'ה (ש', 17:10, ספ' 1), אך עדיין לא החליט לגבי ההרכב. בוטבול יפתח באשדוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בפעם האחרונה שאשדוד ביקרה בטדי זה נגמר בתבוסה משפילה של 8:0 במסגרת גביע הטוטו בעונה שעברה.

* הפעם האחרונה שאשדוד ניצחה בטדי היתה ב-5.2.06 עם ניצחון דחוק של 0:1 משער של שי הולצמן.

* אשדוד מגיעה למשחק אחרי ארבעה הפסדים רצופים.

* בסיבוב הקודם ניצחה אשדוד 0:3 משלושה שערים בשמונה דקות במחצית השנייה שנכבשו על ידי משה אוחיון, ניר ביטון ומקרייב.

* ניצחון של בית"ר במשחק יגרום לחילופי מקומות בין השתיים, כשבית"ר תעלה למקום ה-11 ואשדוד תרד ל-12.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק מחר מול מ.ס אשדוד כאחד החשובים ביותר העונה. במועדון מודעים להשלכות של כל תוצאה פרט לניצחון והמאמן רוני לוי שם דגש על כך השבוע בשיחות עם השחקנים. בצד המקצועי, לוי עדיין לא החליט עם איזה הרכב לפתוח וצפוי להחליט לגבי צורת הציוות בקישור סמוך לתחילת המשחק.

פרט למשה מישאלוב ואבירם ברוכיאן שנראים בטוחים בהרכב, גל לוי, הרווה קאז'ה, שי חדד וסטיבן כהן יילחמו על שתי המשצבות הנוספות. בחוד לוי ימשיך לתת קרדיט לסמואל יבואה ששובת מהבקעה כבר 17 מחזורים. להרכב יחזור חן עזריאל במקום עמית בן שושן הפצוע. בחוליית ההגנה לא יהיו שינויים.

מ.ס. אשדוד:

המנג'ר ג'ון גרגורי ועוזרו איציק עובדיה ערכו השבוע מספר שיחות אישיות עם שחקנים בקבוצה על מנת להרים את רוחם ולנסות לעצור את רצף ארבעת ההפסדים של הקבוצה בליגה. גרגורי ועובדיה יחסרו מחר את דימיטאר מקרייב הפצוע ואת ניר ביטון המוצהב. הקשר הצעיר בן בוטבול ימלא את מקומו של ביטון בקישור, כאשר בשאר ההרכב לא יהיו שינויים: אורי מגבו ימשיך לפתוח כמגן שמאלי, רחמים צ'קול יוצב בקישור ועידן שריקי יפתח כחלוץ בודד.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן

הרבה מאוד זמן הקפטן הבית"רי לא מצליח להתרומם מהיכולת החלשה ולייצר מעט דומיננטיות במרכז השדה. רוני לוי מאמין בו אך גם הקשר חייב לעשות משהו לפני שהקבוצה מסתבכת קשות במאבקי ירידה, שם לא בטוח שהסגל הרך שלה יוכל להתמודד.

מ.ס. אשדוד: משה אוחיון

מלך השערים של אשדוד לא כבש מאז המחזור ה- 16 ובקבוצה מצפים ממנו לקחת מנהיגות ולעזור לעגלה לצאת מהבוץ. בכל משחק שאוחיון כבש אשדוד לא הפסידה, כך שאם יכבוש מחר בטדי, עשויה הקבוצה לעצור את רצף ההפסדים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, משה מישאלוב, הרווה קאז'ה (גל לוי), אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן (שי חדד), חן עזריאל, סמואל יבואה.

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, אורי מגבו, בן בוטבול, סטפן קינגווה, משה אוחיון, רחמים צ'קול, עמנואל סארקי, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully