וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל ר"ג: מה שצריך בשביל מוטיבציה

פרדי דוד הקרין לשחקניו קלטת על שייטת 13. האורחים המסובכים יחסרו את טלקיסקי ותמיר פור (שבת, 19:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* עומר דמארי כבש שלושה שערים בשני המפגשים האחרונים מול הפועל רמת גן בליגה. אבל זה קרה באצטדיון בוינטר.

* אם מכלילים את גביע הטוטו, טל בן חיים כבש בכל שלושת המפגשים מול הפועל רמת גן העונה.

* הניצחון האחרון של רמת גן על פתח תקוה, קרה בקדנציה הקודמת שלה בליגה הבכירה (אז הליגה הלאומית), אותה סיימה בסוף עונת 1989/90 אחרי 21 שנים בהן הייתה קבוצה לגיטימית בישראל.

* המשחק הראשון שלה בליגת העל, אחרי 20 שנות נדודים, היה מול מכבי פתח תקוה. זה נגמר 1:1 (בוסיץ' וחדד הבקיעו).

* רמת גן הפסידה חמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים נגד מכבי פ"ת, בכל המסגרות.

* טל בן חיים (7) ועומר גולן (6) כבשו יחד כמו כל הפועל רמת גן (13).

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

המהפכה בהרכב שביצע פרדי דוד לקראת הפועל תל אביב לא הוכיחה את עצמה, לפחות במבחן התוצאה. כפי שפורסם אתמול, המאמן בחר לשבור דיסטאנס עם שחקניו בדרך מקורית, כשיצא איתם לפאב בהרצליה, אישר להם לשתות (תחת השגחה) ולצפות במשחק הכדורסל באוירה נינוחה. חלק מהשחקנים הופתעו לטובה ("לצאת עם מאמן לפאב? זה עוד לא קרה לי", אמר אחד מהם), אבל הבהירו שרק ניצחון במשחק הקרוב יוציא את הקבוצה מהתקופה הרעה.

היום פתח המאמן את האסיפה עם קלטת של הפועל רמת גן, אבל בהמשך הקרין קלטת סרט על שייטת 13 שהסבירה לשחקנים כיצד להתנהל תחת לחץ. המאמן לא תרגל הרכב, אבל כבר עתה ברור שיש לו מספר התלבטויות לגבי עמדת הבלם (בין דמארי למגמאדוב) והקשר האחורי (מרואן קבהא עשוי לפתוח במקום אופיר או סנסוני). נבוישה מרינקוביץ' סובל ממתיחה ולא יהיה בסגל. רועי בקל אמור לפתוח וגם עומר דמארי שחזר לאימונים מלאים אמור להיות ב-11.

הפועל רמת גן:

המאמן ירון הוכנבוים ייאלץ להסתדר מחר ללא צמד הקשרים הפצועים דימיטאר טלקיסקי ותמיר פור שלא יהיו בסגל. גם הבלם טל חן סובל מפציעה במפשעה והוא צפוי לפתוח על הספסל, כאשר יקיר שינה אמור לפתוח במקומו כבלם לצידו של אלין טופוזאקוב במרכז ההגנה. נכון לכעת מתלבט הוכנבוים לגבי איוש הקישור, כאשר וובה בראון הצעיר מתמודד עם דן רומן על חולצת ההרכב. אופצייה נוספת היא שתמיר בן עמי, מגן בדרך כלל, יתופקד בקישור האחורי לצידו של ג'ונתן אסוס.

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'

הנה מה שכתבנו על השוער בשבוע שעבר: "לבקוביץ' איבד את ההזדמנות שנתנו לו עם שתי יציאות פזיזות... או שהוא יחזור עם חוסר ביטחון בידיעה שהקרואטי ממתין למעידה מהספסל, או שנקבל את השוער ההוא מתחילת העונה...".

הפועל רמת גן: אלין טופוזאקוב

הבלם הוותיק נמצא בנסיגה גדולה ביכולתו. אם ברמת גן חולמים על הישארות, הם חייבת לשפר ומהר את משחק ההגנה. טופוזאקוב אמור להיות העוגן במרכז החוליה האחורית ובקבוצה מצפים ממנו בנוסף לשיפור ביכולת, גם לקחת מנהיגות על אוסף השחקנים שמנסה להתחבר בכל שבוע מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכב משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, ג'ו ביזארה, מורד מגמאדוב (ניצן דמארי), אלירן דנין; מרואן קבהא (יוסי אופיר), יוסי אופיר (סבסטיאן סנסוני), רועי בקל, טל בן חיים; עומר דמארי; עומר גולן (מיכאל זנדברג).

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, דודי פדלון, ג'ונתן אסוס, דן רומן (וובה בראון, תמיר בן עמי),קרלוס צ'קאנה, ציון צמח, לירון דיאמנט, אובודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully