וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל חיפה: אלירן ג'ורג' יפתח

מגמת ההצערה בסגל הצהובים תימשך, והמגן שעלה מהנוער יפתח במקום סבן. בן בסט בהרכב האדומים (ש', 17:00, ספ' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב ספגה עד כה רק 15 שערים - הכמות הקטנה ביותר בליגה.

* הקבוצה הצהובה ניצחה העונה בכל המשחקים בהם כבשה ראשונה.

* החבורה של מוטי איוניר כבשה שער אחד לפחות ב-10 מתוך 11 משחקי הליגה האחרונים, כאשר מכבי חיפה הינה הקבוצה היחידה שלא ספגה שער מהצהובים.

* מאז המחזור השני בליגה, מול בני סכנין, הקבוצה הצהובה לא הבקיעה במחצית הראשונה לרשת שמאחורי שער 11. בכלל, הצהובים לא כל כך מצליחים להבקיע במחצית הראשונה, כשעשו זאת רק 9 פעמים מול 24 במחצית השנייה.

* רק פעם אחת העונה סיימה מכבי במשחק ללא שערים, זה היה בסיבוב הקודם נגד הפועל חיפה.

* הניצחון האחרון של הפועל חיפה על מכבי תל אביב במשחק חוץ היה בעונת 2004/5 במחזור ה-33 והאחרון. חיפה ניצחה 1:3, את השערים לזכות חיפה כבשו: ג'ף טוטואנה, ראובן עובד ודניאל גוטיירס, לאחר שאמיל אמבמבה העלה את מכבי ליתרון.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

מוטי איוניר השלים את תמונת ההרכב לקראת המשחק נגד הפועל חיפה בבלומפילד במחזור ה-23 בליגת העל. כשהצהובים סיימו את האימון המסכם לאיוניר נותרה התלבטות אחת בעמדת המגן הימני, וביום המשחק הוא החליט להמר על אלירן ג'ורג' הצעיר ולתת לו עדיפות על חשבון קלמי סבן.

מי שיפתח שוב הוא הקשר דור מיכה, שערך בשבוע שעבר הופעת בכורה מוצלחת עם שער ובישול בניצחון על הפועל רמת גן. עבור מיכה זו תהיה הפעם הראשונה בה ישחק באצטדיון בלומפילד, כאשר על פי ההערכות במכבי האצטדיון אמור להיות כמעט מלא. איוניר לקח אמש את מיכה לשיחה, בה ניסה להרגיע את הקשר הצעיר שעמד במוקד תשומת הלב במהלך השבוע.

מי שיחזור להרכב הוא הקשר האריס מדוניאנין שיפתח בקישור על חשבון גיז'רמו ישראלביץ'. בכך יעבור איוניר, לראשונה העונה במכבי, למערך של קשר אחורי אחד, ג'יבריל סידיבה, בעוד החלק ההתקפי יאויש על ידי לא פחות מחמישה שחקנים. יחד עם מדוניאנין ומיכה יפתחו גם מאור בוזגלו, דמיטאר רנגלוב ואלירן עטר.מי שלעומת אלו, שוב לא נכללו בסגל הם החלוץ יובל אבידור, בפעם השלישית ברציפות, והקשר שרן ייני, בפעם השנייה ברצף. גם דור מלול לא יתלבש לקראת המשחק.

באסיפה המסכמת לקראת המשחק שוחח איוניר עם שחקניו, וביקש מהם להיות סבלניים ורגועים בחלק הראשון של המשחק ולא להיכנס ללחץ גם אם לא יבקיעו שער מוקדם.

הפועל חיפה:

אחרי עוד הפסד בית שרק העצים את חוסר העקביות של הפועל חיפה, האדומים מקווים לשחזר לפחות את התיקו מהסיבוב הקודם. בחיפה אופיטימים בשל העובדה שהם מצליחים מול הקבוצות הגדולות, אך גם זוכרים את הביקור הקודם בבלומפילד שם ספגו חמישיה מהדאבלסטית רק לפני מספר מחזורים.

החדשות הטובות מבחינת חיפה הם שעדן בן בסט שהיה חולה, ערך היום אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב. ניצן שירזי לא תירגל את ה-11 הפותחים ורוצה לשמור את שחקניו במתח עד המשחק. נראה כי המאמן מתכנן מספר שינויים בהרכב וככל הנראה מי שיחזרו אליו הם סשה סטויאנוביץ', גל אראל ורן אבוקרט כשלספסל אמורים לשוב חנן ממן, אסי בלדוט ואמיר אבו ניל.

שירזי אמר היום לשחקניו: "אנחנו חייבים להיות מרוכזים מתחילת המשחק ובעיקר מול השער. זה משחק שיכול להיות מבחינתנו משמעותי מאוד כי תוצאה יכולה לסדר לנו מקום בפלייאוף העליון".

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: דור מיכה

הקשר ההתקפי הצעיר, שערך בכורה חלומית בשבוע שעבר בהרכב עם שער ובישול נגד הפועל רמת גן, יפתח כנראה שוב בקישור של איוניר. זה יהיה משחקו הראשון אי פעם של מיכה באצטדיון בלומפילד, לעיני אלפי אוהדים צהובים, ויהיה מאוד מעניין לראות כיצד השבוע האחרון ואור הזרקורים שהיה עליו, ישפיעו על משחקו. מצד שני, עם התמיכה שהוא יקבל מהקהל הנפלא של מכבי, אין סיבה שהקשר המוכשר לא ינפק משחק טוב נוסף.

הפועל חיפה: גולן חרמון

רק לפני מספר שבועות חטפה חיפה חמישייה כואבת מהפועל תל אביב. מחר ישובו האדומים לבלומפילד ואם הם לא רוצים לחזור שוב עם כאב לב, אסור לחרמון לחזור על הטעויות שעשה מול הדאבליסטית שהצליחה להביך שוב ושוב את ההגנה של חיפה. משחק יציב וטוב של חרמון, ולחיפה יש שוב סיכוי להפתיע את הצהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, אלירן ג'ורג', סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, מאור בוזגלו, האריס מדוניאנין, דור מיכה, אלירן עטר, דמיטאר רנגלוב

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, יוסי דורה, אושרי רואש, רן אבוקרט, גל אראל (חנן ממן), סשה סטויאנוביץ' (אסי בלדוט), עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully