וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "אם לא נעפיל לליגת האלופות זה יהיה אסון"

קשר צ'לסי יודע שקבוצתו פשוט חייבת לסיים בארבע הראשונות ומגבה את טורס: "הוא נתן לנו בוסט גדול ועשה עבורנו שינוי ענק"

משחקה הקרוב של צ'לסי אמנם יהיה בגביע האנגלי, אך למרות הקרב החשוב מחר (שבת, 14:30, ספורט1), בקבוצה הלונדונית יודעים כי המפעל החשוב באמת היה ונותר הליגה האנגלית. בראיון ל-"בי.בי.סי", היטיב פרנק למפארד לתאר זאת. "אנחנו חייבים לסיים ברביעיה הראשונה, אסור לנו להוריד את העין מהמשימה הזאת. אם לא נעפיל לליגת האלופות זה יהיה פשוט אסון", אמר קשר נבחרת אנגליה.

נכון להיום מדורגת צ'לסי במקום החמישי בלבד, מרחק שתי נקודות מטוטנהאם, המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות. "לא שיחקנו טוב בזמן האחרון", הודה למפארד. "היו לנו כמה פציעות וכמה רגעים לא טובים, אבל בסופו של דבר אם אתה לא משחק טוב אתה יוצא ממירוץ האליפות, וזה מה שקרה לנו".

למרות היכולת המאכזבת, הקשר הוותיק שואב עידוד מהחתמתם של דויד לואיז ופרננדו טורס בחלון ההעברות האחרון. למרות שהחלוץ הספרדי עדיין לא זכה להבקיע במדים הכחולים, למפארד בטוח שהוא עוד יעשה זאת - והרבה. "טורס עשה עבורנו שינוי ענק. נכון, הוא עדיין לא הבקיע אבל אור הזרקורים עליו. הוא שחקן מהרמה הכי גבוהה ואני בטוח שהוא יועיל לנו בגדול. זהו בוסט ענק לנו לקבל כאלה שחקנים איכותיים, היינו צריכים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully