וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איוניר חושב התקפי

18.2.2011 / 11:06

יעלה עם קשר אחורי אחד וחמישה שחקני התקפה, ביניהם מיכה ומדוניאנין. פאביצ'ביץ' על שילוב הצעירים: "שינוי מרענן"

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר השלים כמעט לגמרי את תמונת ההרכב לקראת משחקה של הקבוצה באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל, בו תארח את הפועל חיפה. כזכור, בסיבוב הראשון נחלצו הצהובים מהפסד חוץ, כשרק תצוגת שיא של השוער לירן שטראובר הצילה את מכבי מהפסד כשהמשחק הסתיים בתיקו נטול שערים.

נכון לעכשיו, מתלבט איוניר רק לגבי איוש עמדת המגן הימני כשעדיין לא ברור האם קלמי סבן ימשיך לפתוח או שמא מגן קבוצת הנוער אלירן ג'ורג' יקבל את חולצת ההרכב ויערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה הבוגרת. מי שצפוי לפתוח שוב הוא הקשר דור מיכה, שערך בשבוע שעבר הופעת בכורה מוצלחת עם שער ובישול בניצחון על הפועל רמת גן. עבור מיכה זו תהיה הפעם הראשונה בה ישחק באצטדיון בלומפילד, כאשר על פי ההערכות במכבי האצטדיון אמור להיות כמעט מלא. איוניר לקח אמש את מיכה לשיחה, בה ניסה להרגיע את הקשר הצעיר שעמד במוקד תשומת הלב במהלך השבוע.

מי שיחזור להרכב הוא הקשר האריס מדוניאנין שיפתח בקישור על חשבון גיז'רמו ישראלביץ'. בכך יעבור איוניר, לראשונה העונה במכבי, למערך של קשר אחורי אחד - ג'יבריל סידיבה - בעוד החלק ההתקפי יאויש על ידי לא פחות מחמישה שחקנים. יחד עם מדוניאנין ומיכה יפתחו גם מאור בוזגלו, דמיטאר רנגלוב ואלירן עטר.

פאביצ'ביץ': "יש לנו את הכלים לנצח את כל המשחקים עד תום העונה"

הבלם סאבו פאביצביץ' התייחס לשילוב השחקנים הצעירים: "זה שינוי מרענן עבור הקבוצה, זה משהו חשוב מאוד עבור המועדון. אנחנו צריכים עוד שחקנים טובים כמו דור מיכה. מהניסיון שלי, אני מאוד שמח בשבילו כי הוא התאמן איתנו אולי שבוע בסך הכל ופתח בהרכב ושיחק בצורה כזו, אז זה בהחלט משהו גדול עבור הקבוצה".

הבלם המונטנגרי נשאל מדוע מתקשה הקבוצה להבקיע בתחילת המשחק ומרבה לכבוש בעיקר את שעריה (9 בראשונה מול 24 בשנייה) במחצית השנייה, והאם הדבר נובע מלחץ מסוים: "מכבי תמיד משחקת בצורה התקפית. אנחנו רוצים לנצח כל משחק וכדי להיות בצמרת צריך לתקוף. אני לא יודע להסביר למה אנחנו לא מבקיעים בתחילת המשחק. אולי אנחנו מעט עצבניים או לחוצים כי אנחנו רוצים להבקיע את השאר מהר ככל האפשר ואז אולי מאבדים סבלנות".

פאביציביץ' התייחס גם לשינוי בעמדת המאמן, ואמר: "אני חייב להגיד שמאז שמוטי הגיע, הוא הביא משהו חדש לקבוצה. אנחנו צריכים להקשיב לו כי זו דרך טובה עבורנו. עבורי, מכבי זו הקבוצה הכי טובה בישראל, ואם אנחנו רוצים להתמודד על האליפות, נצטרך לנצח את כל המשחקים עד סיום העונה ויש לנו את הכלים לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully