וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - בני יהודה: המשכיות היא מילת המפתח

שתי הקבוצות יחפשו ניצחון שני ברציפות, דבר שלא עשו עדיין העונה. בלילי חוזר להרכב הזהובים, וייצמן שוב בהרכב המארחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה ניצחה בכל ארבעת המפגשים האחרונים שלה מול סכנין.

* בשבעה מתוך שמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, הקבוצה שניצחה עשתה זאת בהפרש של שני שערים. התוצאה 0:2 נרשמה חמש פעמים ו-1:3 הושגה פעמיים.

* בני יהודה עדיין לא ניצחה העונה פעמיים ברציפות בליגה.

* אף שחקן של בני יהודה עדיין לא ספג העונה כרטיס אדום בליגה.

* בני יהודה עם הפסד בודד בשבעת המשחקים האחרונים.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

אחרי שבוע שלם של חגיגות בבני סכנין בעקבות הניצחון על בית"ר ירושלים במחזור האחרון, ערכה היום סכנין אימון מסכם לקראת המשחק מחר מול בני יהודה. בסכנין יודעים כי הכתומים מהשכונה הם סוג של כבשה שחורה עבור הקבוצה מהגליל, אך יחד עם זאת בטוחים ומאמינים כי אחרי המהפך בסגל והתוצאות הטובות בשבועות האחרונים, הם יכולים לנצח לראשונה העונה שני משחקים ברצף. המאמן סלובודן דראפיץ' שהיה מאוד מרוצה מהיכולת שהציגה הקבוצה בשבוע שעבר לא מתכנן שינויים בהרכב הקבוצה. המשמעות היא שעידן ויצמן שהיה חצי בספק, כשיר ויפתח מחר בקישור האחורי לצידו של הקפטן חאלד חאליילה. מי שייעדרו מחר הם באסם גנאים (בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים) וחמד גנאים (המחלים עדיין מפציעה). שלושת הזרים הבולגרים החדשים אמורים להמשיך בהרכב הקבוצה.

בני יהודה:

דרור קשטן שוב יערוך שינויים בהרכב מהניצחון 0:1 על הפועל עכו, כאשר פדרו גלבאן ועוז ראלי צפויים לאבד את מקומם לטובת פיני בלילי ושלומי לוי שיתופקדו בחלק הקדמי. הקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ' ימשיך לקבל אשראי מהמאמן ובשאר ההרכב לא צפויים שינויים. בהמשך להתקרבות שחלה לאחרונה בין ההנהלה לאוהדים, אירגנה ההנהלה בסיועו של אחד הספונסרים עזרא לאטי שני אוטובוסים שיעמדו חינם לרשות האוהדים שילוו את הקבוצה לסכנין. בנוסף סוכם עם ראשי ארגון האוהדים 'אריות יהודה' על חלוקת 100 כרטיסים ללא תשלום, עבור האוהדים שיצטרפו לנסיעה.

יעמדו למבחן

בני סכנין: אחמד קאסום

עד חלון ההעברות בינואר דיברו בסכנין בעיקר על חיזוק בהתקפת הקבוצה. למרות שהקבוצה עדיין מחזיקה במאזן שערים גרוע מאוד, נראה כי בשבועות האחרונים חל שיפור משמעותי במשחק ההתקפה, ובו בזמן חלה גם התאוששות בגזרת אחמד קאסום. בשבוע שעבר הבקיע החלוץ שער ניצחון יקר ומחר, אם יציג יכולת דומה לזו שהציג מול בית"ר ירושלים ואולי יוסיף שערים למאזנו, סכנין ככל הנראה תשאיר את הנקודות בבית.

בני יהודה: דלה איינוגבה

איינוגבה המוכשר סובל העונה מחוסר יציבות ובקבוצה מתקשים לזכור מתי הוא הביא לקבוצה ניצחון במו ידיו. המשחק בסכנין צפוי להיות קשה, מול קבוצה נלהבת שנמצאת במגמת שיפור. משחק טוב ונקי מטעויות של איינוגבה עשוי לעזור לזהובים לשוב עם שלוש נקודות יקרות ממשחק חוץ קשה במגרש שהרבה קבוצות מאבדות בו נקודות.

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יאיא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאילה, אתנאס בורנוסוזוב, עידן ויצמן, דניאל מיטב, אחמד קאסום, קוסטדין אזארוב.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, ננאד מרינקוביץ', ג'ורג' אמסיס, שלומי לוי, פיני בלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully