וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:1 את קליארי

האלופה לא הרשימה בניצחון על האורחים מסרדיניה, אך צימקה זמנית את הפער מהמוליכה מילאן ל-2 נקודות בלבד

המחזור ה-26 בסרייה א' יצא לדרך ביום שבת הקרוב עם שני משחקים, המרכזי בהם כאשר הדאבליסטית ואלופת אירופה, אינטר, אירחה בסן סירו את הקבוצה מסרדיניה, קליארי. הנראזורי לא הרשימו, והתגוננו במשך רוב המחצית השנייה, אבל שער של אנדראה ראנוקיה בדקה ה-7 הספיק לה לניצחון 0:1. אינטר צימקה זמנית את הפער מהמוליכה מילאן ל-2 נקודות, והרוסונרי יתארחו ביום ראשון בוורונה אצל קייבו. במשחק המוקדם אירחה בולוניה את פאלרמו וניצחה אותה 0:1 בזכות שער נגיחה של דניאלה פאפוני בדקה ה-90.

אינטר - קליארי 0:1

הקבוצה של לאונרדו רשמה ניצחון ליגה תשיעי מאחד-עשר המשחקים תחת המאמן הברזילאי. אחרי ההפסד ליובנטוס במחזור האחרון, אינטר חזרה באמצע השבוע לנצח אחרי שגברה בחוץ על פיורנטינה, ועתה היא רשמה ניצחון שני רצוף, למרות שלא ממש הרשימה. בכל אופן, כפי שמילאן לפחות נראתה בהפסד שלה לטוטנהאם בליגת האלופות, האלופה האיטלקית יכולה להיות שמחה ולדעת שהמירוץ המרתק בסרייה א' פתוח לגמרי.

ביום רביעי תארח הקבוצה הכחולה-שחורה את באיירן מינכן במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, והיא תזדקק ליכולת גבוהה בהרבה. קליארי הגיעה לסן סירו עם מאזן לא רע של חמישה ניצחונות משבעת משחקיה האחרונים, ונראתה לאורך דקות ארוכות טוב יותר מיריבתה, שחסרה את ווסלי סניידר הםצוע, שעשוי להיעדר גם ממשחק ליגת האלופות נגד באיירן.

כבר בדקה ה-7 אינטר עלתה ליתרון 0:1, לאחר שביצעה בזריזות בעיטה חופשית, הכדור הגיע לחוסיין חארג'ה, שבעט לשער. הכדור ספק פגע באחד משחקני ההגנה של קליארי או בשחקן אינטר אנדראה ראנוקיה, אבל נכנס פנימה. השער נזקף לבסוף לזכותו של ראנוקיה, והנראזורי שמרו על התוצאה עד למחצית.

קליארי פתחה טוב את המחצית השנייה עם בעיטת יעף של אנדראה לזארי, ובהמשך גם רוברט אקוואפרסקה הגיע להזדמנות טובה, אך שחקניו של רוברטו דונאדוני לא ניצלו את המצבים. בדקה ה-74 קליארי הגבירה את הלחץ, וטיווחה את שערו של ג'וליו סזאר, אבל הנראזורי עמדו בפרץ. בדקות הסיום דווקא אינטר ניסתה להשיג את השני, אבל התוצאה נותרה בעינה ואינטר אספה שלוש נקודות עם 0:1 קטן.

בולוניה - פאלרמו 0:1

במחצית הראשונה פאלרמו סיכנה לא מעט את השער של אמיליאנו ויויאנו, אך התוצאה נותרה מאופסת. המחצית השנייה היית הסוערת, והסתיימה באופן דרמטי. בדקה ה-58 הסיציליאנים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שסנטיאגו גרסיה הורחק, והמשחק עבר לשליטת בולוניה. כשהיה נדמה כי שתי הקבוצות תחלוקנה את הנקודות ביניהן, הגיע השער של המחליף דניאלה פאפוני בדקה ה-90, שנגח פנימה והכניע את סיריגו, וקבע 0:1 לבולוניה. פאלרמו לא הצליחה להגיב, וספגה את הפסדה העשירי העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully