וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את לבנטה

בנזמה וקרבאליו סידרו לבלאנקוס ניצחון וצימוק הפער מהצמרת ל-2 נק'. 0:0 לוולנסיה מול חיחון. 0:1 לאתלטיקו בסראגוסה

ריאל מדריד יודעת שיהיה קשה אולי בלתי אפשרי מבחינתה לסגור את הפער מברצלונה ולזכות באליפות העונה. אך בינתיים לפחות ממשיכים הבלאנקוס לעשות את העבודה שלהם ולקוות לניסים, כפי שהיה בשבוע שעבר כשברצלונה סיימה ב-1:1 מול ספורטינג חיחון. ריאל מדריד ניצחה הערב (שבת) 0:2 את לבנטה, צימקה את הפער מהצמרת לשתי נקודות ועל הדרך סגרה חשבון קטן עם לבנטה, לאחר שהשתיים נפרדו ב-0:0 בסיבוב הראשון (בין לבין ריאל דרסה 0:8 בגביע לפני חודשיים).

במשחק שפתח את המחזור ה-24 המשיכה ספורטינג חיחון להוכיח שהיא לא פראיירית בכלל, כאשר סחטה 0:0 נאה מול ולנסיה. המשחק שנעל את היום הראשון של המחזור היה בין סראגוסה לאתלטיקו מדריד, והקולצ'ונרוס ניצחו 0:1 משער של סרחיו אגוארו. הניצחון של אתלטיקו קטע רצף של ארבעה הפסדי ליגה.

ריאל מדריד - לבנטה 0:2

רגע לפני עוד מבחן חשוב העונה עבורם בהתמודדות נגד ליון באמצע השבוע הבא, הבאלנקוס הצליחו לעשות את שלהם, ולהקטין לפחות זמנית את הפער מברצלונה לשתי נקודות בלבד, עם 0:2 על לבנטה, שהיה ניצחון הבית ה-12 ב-12 משחקים של הקבוצה. בשבוע שעבר ריאל נזקקה לשער של מרסלו כדי להתגבר על אספניול, והפעם הספיקו שערים של קארים בנזמה וריקרדו קרבאליו כדי להשיג את שלוש הנקודות מול הקבוצה שסחטה מהבלאנקוס 0:0 מאכזב במיוחד בסיבוב הראשון. לבנטה, שהגיעה לאחר שלושה ניצחונות רצופים, יכולה לפחות להתנחם מהעובדה שהפסידה "רק" 2:0 לעומת ה-8:0 שחטפה ממנה בגביע לפני חודשיים.

ריאל, שהגיעה עם אנטוניו אדאן בשער בשל הרחקתו של איקר קסיאס מול אספניול במחזור שעבר, לא נזקקה ליותר מדי זמן ועלתה ליתרון כבר בדקה השישית. אנחל די מאריה ביצע מהלך אישי יוצא דופן, כשעבר בין שני שחקנים, חלף על פני שחקן נוסף ויישר למרכז, שם חיכה קארים בנזמה שרק היה צריך לדחוק פנימה מקרוב כדי לקבוע 0:1. הבלאנקוס המשיכו לשלוט במשחק ומצאו את השני בדקה ה-41. כריסטיאנו רונאלדו בעט כדור חזק מאגף שמאל, ודווקא ריקרדו קרבאליו היה שם כדי לשים את הרגל ולקבוע 0:2.

ולנסיה - ספורטינג חיחון 0:0

אחרי שסיימה באמצע השבוע ב-1:1 נגד שאלקה, ולנסיה חוזרת למאבק שלה בליגה על המקום השלישי אך שוב נאלצה להסתפק במשחק ללא הכרעה (והפעם גם ללא גומלין). הקבוצה של אונאי אמרי אמנם ניצחה את אתלטיקו מדריד בשבוע שעבר ועברה את ויאריאל במאבק על המקום השלישי, אלא שאיבוד הנקודות הערב עשוי לעזור לצוללת הצהובה לשוב להיות הסגנית של ברצלונה וריאל, אם תשכיל לנצח מחר את מלאגה.

העטלפים אמנם היו טובים ומסוכנים יותר, ונתוני ההחזקה שלהם בכדור היו די נחרצים (28:72), אך ספורטינג חיחון ממשיכה להוכיח כי בשבועות האחרונים היא במגמת שיפור מרשימה - מהסוג שאולי תסייע לה להישאר בליגה בסופו של דבר.

סראגוסה - אתלטיקו מדריד 1:0

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, היה זה קון אגוארו שהעלה את אתלטיקו מדריד ל-0:1 בדקה ה-66. דייגו פורלאן מצא את החלוץ הארגנטינאי, אגוארו בעט בחדות לפינה השמאלית של לאו פרנקו והכניע אותו. האורחים שמרו על היתרון עד לשריקת הסיום, ורשמו ניצחון ראשון לאחר ארבעה הפסדים רצופים.

עדכון ראשון: 20:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully