וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע האנגלי: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את קראולי

שער של ווס בראון מנע סנסציה מול הקבוצה מהליגה החמישית, אברטון הדיחה את צ'לסי בפנדלים. אברה האריך את חוזהו

הפרמייירליג המרתקת יצאה בסוף השבוע לפגרה, כאשר משחקי הגביע האנגלי יתחדשו. ביום שבת נערכים ארבעה משחקים, שניים מהם מעניינים במיוחד. המרתק ביותר הפגיש שתי קבוצות כחולות בסטמפורד ברידג', כאשר צ'לסי הפסידה בבית לאברטון אחרי דו קרב פנדלים במשחק חוזר במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע, לאחר שהמשחק הראשון בין השתיים הסתיים ב-1:1.

חובבי הסינדרלות יכולים לחייך חיוך גדול הערב. קראולי טאון, מהליגה החמישית באנגליה, הגיעה לאולד טראפורד ואמנם הפסידה 1:0 והודחה, אך הציגה משחק יוצא דופן ובהחלט מעורר כבוד. עוד במסגרת השמינית, בירמינגהאם תפגוש את שפילד וונסדי, בעוד סטוק סיטי תארח את ברייטון.

צ'לסי - אברטון 4:3 (אחרי פנדלים, 1:1 אחרי 90 דקות)

אחרי שהמשחק הראשון בין השתיים הסתיים ב-1:1, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, עם שלוש זכיות בארבע השנים האחרונות בגביע האנגלי מלבד ב-2008, הודחה היום מהגביע ונראה שהתקופה הגרועה שלה פשוט לא נגמרת. אגב, צ'לסי סגרה 270 דקות ברציפות ללא שער זכות לראשונה מאז מרץ 1999. אברטון תארח בשמינית הגמר את רדינג.

צ'לסי הגיעה להזדמנות לא רעה בדקה ה-20, כשניסיון הרחקה של אחד משחקני אברטון פגע בקורת שערו וג'ון טרי שלח את הכדור החוזר החוצה. בהמשך גם פלורן מאלודה ודידייה דרוגבה יכולים היו לכבוש, אבל טים הווארד גילה יכולת טובה ושמר על רשת נקייה. בדקה ה-65 הגיעו הבלוז להזדמנות הכי גדולה במשחק, כשראמירס העביר מסירת רוחב ולמפארד בעט מקרוב, אך הווארד הצליח להציל לקרן.

בדקה ה-83 הגיעה צ'לסי להזדמנות גדולה נוספת כשדאבל פס בין מאלודה ללמפארד נגמרה בהקפצה של האחרון מעל השער. צ'לסי המשיכה לשלוט, אך לא הפסיקה להחמיץ והמשחק הלך להארכה. בדקה ה-104 הצליחו הכחולים למצוא את הרשת, כשאנלקה העביר מסירת רוחב, דרוגבה הוריד על החזה ולמפארד הגיע מאחור ובעט חזק לרשת. בדקה ה-119 הגיעה אברטון לאחת ההזדמנויות היחידות שלה במשחק, כשלייטון ביינס בעט כדור חופשי מושלם מ-25 מטר לחיבורים, ושלח את המשחק להכרעה בדו קרב פנדלים.

גם דו קרב הפנדלים היה מרתק, אך בסיומו החמיץ אשלי קול בעיטה גורלית, בעוד פיל נוויל דייק ושלח את אברטון לשמינית הגמר. עוד קודם לכן, החמיצו ביינס ואנלקה.

מנצ'סטר יונייטד - קראולי טאון 0:1

בעוד קבוצות אחרות נאבקות על מקומן בשלב הבא מול קבוצות מהרמה שלהן פחות או יותר, זכתה הקבוצה של אלכס פרגוסון להגרלה נוחה יחסית בסיבוב החמישי. מנצ'סטר יונייטד, שעלתה בהרכב חסר במיוחד, לא הבריקה ולמרות שליטה מוחלטת במשחק השיגה ניצחון 0:1 צנוע מול קראולי טאון, שהיא הקבוצה השישית בלבד מאז מלחמת העולם השנייה לא מליגה מקצוענית שמגיעה לשמינית הגמר.

אלכס פרגוסון החליט להעניק מנוחה לאדווין ואן דר סאר, פטריס אברה, נמניה וידיץ', ווין רוני ונאני, שלא פתחו בהרכב, אך זה לא פגע בקבוצה שלו יותר מדי. השדים האדומים עלו ליתרון בדקה ה-28 כשהגבהה של דרון גיבסון אחרי קרן הגיעה לראשו של ווס בראון, שגילח את הכדור פנימה וקבע 0:1 למנצ'סטר יונייטד. שער ראשון של הבלם מאז 4 באוקטובר 2008, אז כבש ב-0:2 של יונייטד על בלקבורן. בדקה ה-73 הגיעה האורחת להזדמנות מסוכנת, כשמאט טרובס כמעט כבש בבעיטה אקרובטית, אך הכדור עלה מעט לשער.

* בצרפת מדווח כי מגן מנצ'סטר יונייטד פטריס אברה חתם על הארכת חוזה. חוזהו המקורי של הצרפתי היה אמור לפוג ביוני 2012, כאשר הוא חתם בקבוצה עד 2015.

משחקים נוספים:

בירמינהגאם - שפילד וונסדי 0:3
לבירמינגהאם: ז'אן בוסז'ור (6), אובפמי מרטינס (17), דייויד מרפי (53)

סטוק סיטי - ברייטון 0:3
לסטוק: ג'ון קארו (14), ג'ונתן וולטרס (22), ריאן שואוקרוס (43)

עדכון ראשון: 17:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully