וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוספר אזגי ישהה במעצר בית 12 יום

הבעלים של הפועל אשקלון חשוד בנהיגה בשכרות ונעצר אחרי שפגע בשוטר. עורך דינו: ”אזגי שיתף פעולה עם המשטרה”

הבעלים של הפועל אשקלון פרוספר אזגי נעצר הלילה (בין חמישי לשישי) על ידי המשטרה אחרי שנחשד כי נהג תחת השפעת אלכוהול. במשטרה טענו כי אזגי ניסה לברוח אחרי שניידת משטרה סימנה לו לעצור, ובכך פגע באופן קל בשוטר ממחוז תל אביב. זמן קצר לאחר מכן נעצר אזגי והבוקר הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום, שם נקבע כי הוא ישהה במעצר בית במשך 12 יום.

אזגי כאמור נחשד שנהג תחת השפעת אלכוהול אחרי ששוטרים הבחינו בו נוהג בצורה חשודה והורו לו לעצור. בבדיקה שנערכה לו נמצא ברשותו יין, וכשהתבקש להציג מסמכים הוא החל לנסוע ופגע באחד השוטרים. רשיונו של אזגי נשלל והמשטרה ביקשה כאמור את הארכת מעצרו.

עו"ד אבי חימי, שמייצג את אזגי, אמר לוואלה! ספורט: "בדרך כלל במקרים רגילים משטרת ישראל משחררת חשודים בעבירות שכאלה בתחנת המשטרה. מאחר ומדובר בידוען מוכר, הוא קיבל את היחס 'המיוחד' לו. הגיעו שני טוענים משטרתיים וביקשו את מעצרו מאחורי סורג ובריח. אני שמח שבית המשפט לא נעתר לבקשה המיותרת הזו והורה של שחרורו למעצר בית".

שמו של אזגי חזר לכותרות בשבועות האחרונים אחרי שהביע תרעומת על ליאור ז'אן ועמרי אפק שסירבו לשחק בהפועל אשקלון ולהגיע אליה בינואר. אזגי אמר בשיחה עם וואלה! ספורט כי "אפק וז'אן הם עצם בגרון לקבוצות". על ז'אן עצמו אמר: "עם כל הכסף שהוא מקבל, לאף קבוצה לא כדאי לקחת שחקן כזה. האגו שלו מנע ממנו להגיע לאשקלון". על אפק הוא אמר: "זה שחקן שהוא לא מענף הכדורגל, יש לו בעיה. זה שחקן שאסור לשים את הכסף עליו". אפק הגיב אז על הדברים ואמר: "הדברים הם תת רמה".

עדכון ראשון: 10:03
עדכון אחרון: 14:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully