וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראגר: "אנחנו מרוצים מהתוצאה הזו"

למרות משחק חלש, בליברפול שבעי רצון מה-0:0 נגד ספרטה פראג בליגה האירופית. קני דלגליש: "התוצאה יעילה עבורנו"

אחרי שלא הצליחה לייצב את עצמה בליגה, גם באירופה נראה שלליברפול הכל הולך קשה. החבורה של קני דלגליש איכזבה אתמול (חמישי) בפתיחת שלב הנוקאאוט של הליגה האירופית וסיימה רק ב-0:0 נגד ספרטה פראג בצ'כיה. דווקא ספרטה פראג הגיעה ליותר הזדמנויות מהרדס, אבל בליברפול יודעים שהמהפך יכול להתבצע באנפילד, שם הקבוצה תוכל להסתפק בניצחון מינימלי קדם להתקדם לשמינית הגמר.

"כמובן שזה לא היה קלאסיקה, הגענו לכאן וחשבנו שאם נמנע מהם לכבוש תהיה לנו סיבה לשמוח", ניתח דלגליש בסיום. "המשימה שלהם עכשיו היא לנסות ולהפעיל עלינו מעט לחץ, וזה לא משהו שהם עשו הערב ולא בלטו בהחזקת כדור. הם לא סגרו כשברוב הזמן היוזמה הייתה שלנו, למרות שהיו להם כמה הזדמנויות טובות. בלילה כזה, 0:0 זה באמת מספיק".

דלגליש גם ניסה להסביר מדוע ליברפול נראית אנמית, ואמר: "צריך לזכור שלא שיחקו איתנו מספר שחקנים פצועים. אם היינו מנצחים את המשחק, היינו מרגישים הרבה יותר טוב, אבל זה יעיל עבורנו".

ג'יימי קראגר מרגיש שהתוצאה הזו משרתת מאוד את ליברפול לקראת הגומלין. "תיקו ללא שערים בחוץ זו תמיד תוצאה מכובדת, למרות שתמיד רוצים לכבוש שער בחוץ", הבהיר. "זה יתרון עבורנו, ועכשיו אנחנו רק צריכים לוודא שהם לא יכבשו שער חוץ. בשבועות האחרונים ניצחנו משחקים וכבשנו שערים, אבל הערב לא הצלחנו לעשות את זה.

"באירופה המשחקים הם שונים, במיוחד במשחקים של בית וחוץ, אבל אנחנו מרוצים מה-0:0", המשיך קראגר. "המאמן ביצע כמה שינויים בהרכב וזה היה ניסיון טוב עבור השחקנים. עכשיו אנחנו רק צריכים לוודא שנעשה את העבודה באנפילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully