וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו בבית

הרגוע מתכונן למשחקי סוף השבוע בטור שכולו הימורים על הקבוצות הביתיות ולא שוכח למסור דש מפרגן למשוגע

שלום חברים. אחרי שידידי המשוגע שוב אכזב עם ניחוש אחד מוצלח מתוך שלוש (מפרגן לו על הפגיעה בתיקו של מנצ'סטר סיטי בסלוניקי), אני מתכבד להגיש לכם את הטור שלי לשישי-שבת. אתם כבר יודעים איך הוא הולך, הימורים סולידים, יחסים נמוכים ובתקווה קופה נחמדה שתעשה לנו אחלה סיפתח לשבוע החדש. שיהיה ברגוע.

משחק מספר 3: הפועל נצרת עילית - מכבי באר שבע. אני מודה, בדרך כלל אני אוהב משחקים יותר בטוחים על הנייר, אבל יש לי הרגשה חזקה. נצרת עילית אמנם בתחתית, אבל בתקופה האחרונה נמצאת במגמת שיפור. מכבי באר שבע ניצחה רק פעמיים העונה בחוץ ולא נראתה טוב גם בבית מול עראבה. אני הולך על 1, היחס: 2.05.

משחק מספר 33: צ'לסי - אברטון. כדי לאזן, אני חייב באנקר אמיתי. אחרי שלל אכזבות בליגה והירידה למקום החמישי, צ'לסי מקבלת הזדמנות להתאושש במשחק החוזר בגביע. האליפות כבר לא תישאר בסטמפורד ברידג' השנה, אבל הגביע עדיין יכול לשוב לעונה נוספת. צ'לסי לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד את התואר הזה. ההימור: 1, היחס: 1.40.

משחק מספר 46: בית"ר ירושלים - מ.ס אשדוד. במפגש בין שתי קבוצות שמאכזבות בתקופה האחרונה, רק אחת תוכל להתאושש. לבית"ר יש את הכלים והיכולת לצאת מהתקופה הרעה ומול הקהל התומך בטדי זה צריך לקרות. בית"ר רעבה לנקמה אחרי ה-3:0 באשדוד והיא תבוא בטירוף כדי לברוח מהתחתית. מנגד, החבורה של ג'ון גרגורי פשוט לא מספיק טובה או יציבה. ההימור: 1, היחס: 1.70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully