וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירנברג תמשיך לדרוס?

אלמוג כהן וחבריו נמצאים בכושר פנטסטי ומארחים את פרנקפורט, שלא ניצחה ולא כבשה ב-2011. יש מצב להפתעה?

כמדי יום שישי, המשחק הפותח את המחזור בבונדסליגה הוא המשחק המרכזי שלנו. הפעם אנחנו בניחוח ישראלי עם אלמוג כהן ונירנברג שמארחים את פרנקפורט, במפגש בין שתי קבוצות שבסך הכל נהנות מעונה טובה. אנחנו עוזרים לכם להתכונן להימור עם שלל סטטיסטיקות ומידע חיוני שאולי יעזור להפוך את סוף השבוע שלכם לקצת יותר שמח. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 20-22: נירנברג - פרנקפורט

* סטטיסטיקה כללית:

נירנברג (מקום 9, 32 נקודות) נמצאת בתקופה מדהימה עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים וארבעה משחקים ללא הפסד. מנגד, פרנקפורט פשוט לא חזרה מהפגרה. בחמשת המשחקים שקיימה ב-2011 השיגה הקבוצה נקודה אחת (לצד ארבעה הפסדים) וטרם כבשה שער זכות. גם במפגשים הישירים בין הקבוצות היתרון של נירנברג. פרנקפורט אמנם ניצחה את המפגש בסיבוב הראשון (0:2), אבל סופרת כבר חמש שנים ללא ניצחון חוץ בנירנברג.

* כמות שערים:

כבר אמרנו שפרנקפורט לא כבשה חמישה משחקים ברציפות וזה המקום להוסיף שמאזן החוץ של הקבוצה עומד על שער אחד מאז חודש אוקטובר. למרבה ההפתעה, דווקא ההגנה של פרנקפורט מתפקדת היטב ורק בשלושה משחקי חוץ העונה ספגה יותר משער אחד. מנגד, נירנברג היא קבוצה סופר אטרקטיבית ורק שניים ממשחקי הליגה שלה העונה הסתיימו עם פחות משני שערים.

* ההימורים שלנו:

נירנברג - פרנקפורט 1, היחס: 1.80
נירנברג (1+) - פרנקפורט X, היחס: 3.05
אנדר אובר שערים (2-3) 2, היחס: 2.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully