וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בדובאי: איך ייגמר "חודש ישראל" של ווזניאקי?

שחר פאר תשחק ברבע הגמר מול הדנית, שניצחון יחזיר אותה למקום הראשון בעולם. הישראלית צריכה ניצחון כדי להגן על הנק'

שחר פאר חווה עד כה טורניר מצוין בדובאי ויכולה אפילו להגן על הנקודות שצברה בשנה שעברה, אז נעצרה רק בחצי הגמר מול ונוס וויליאמס, שגם זכתה בטורניר. אלא שכדי לעשות את זה, המחבט מספר אחת של ישראל תצטרך לעבור ברבע הגמר (שישי, 12:00) לא אחרת מאשר קרוליין ווזניאקי הדנית, שניצחון על פאר יחזיר אותה למקום הראשון בעולם, אותו איבדה ביום שני האחרון לקים קלייסטרס הבלגית.

המשחק בין השתיים יהיה משחק היחידות היחיד ביום שישי שיתקיים במגרש מספר שתיים במרכז הטניס של דובאי, כשאת שאר היום יאיישו משחקי הזוגות, בעוד משחקי היחידות ישוחקו במגרש המרכזי. אגב, גם בשנה שעברה השתיים נפגשו באותו הטורניר בדיוק, אלא שאז זה היה בסיבוב השלישי והישראלית שהגיעה לא מדורגת הצליחה לנצח את המדורגת ראשונה דאז וגם היום 2:6, 5:7.

פרט לנקודות, עליהן היא תוכל לשמור רק אם תגיע כאמור לחצי הגמר, שחר פאר הבטיחה לעצמה כבר 41,450 דולר וניצחון גם על הדנית יבטיח לה 90 אלף. הניצחון בשנה שעברה היה היחיד של פאר מול ווזניאקי בחמישה מפגשים בין השתיים, כשגם לאחריו הצליחה הדנית לנצח 5:7, 2:6 בחצי הגמר של טורניר בייג'ינג. לווזניאקי זו תהיה סיומת לסוג של "חודש ישראל", שהתחיל בגביע הפדרציה באילת והיא בטח מקווה להשיג תוצאה מעט יותר טובה בטורניר האישי מאשר התוצאה שהשיגה דנמרק, שנשרה לבית האזורי מספר שתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully