וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה בכדורעף

הדאבליסטית זכתה בתואר בפעם הרביעית ברציפות, אחרי ניצחון 2:3 במערכות על הפועל מטה אשר בגמר הדרמטי במלחה

ארבע שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה ניצחה הפועל מטה אשר את מכבי תל אביב. גם העונה, למרות יכולת נהדרת ודיבורים על אלטרנטיבה, מטה אשר כשלה פעמיים מול הדאבליסטית, והערב (חמישי) לא יכלה לה גם בגמר גביע המדינה ה-51, שנערך במלחה והיה מותח במיוחד. התל אביבים ניצחו 2:3 במערכות (14:25, 25:17, 13:25, 26:24 ו-12:15) וזכו בגביע בפעם הרביעית ברציפות והשישית בתולדותיהם. מטה אשר סופרת כבר 24 משחקים בהם מכבי תל אביב גברה עליה, כולל בשני גמרי הגביע הקודמים וכן גמר הפלייאוף.

מטה אשר, מוליכת הליגה הנוכחית, פתחה טוב יותר את המשחק והוליכה בפתיחה. הקהל האדום דחף את שחקניו ורצה לראות גביע ראשון אחרי שמונה שנים, אך החבורה של זוהר בר נצר השיגה מהפך ועלתה ליתרון 9:16. הזר הברזילאי שהגיע בחודש שעבר, פאביו דלה פריה, השיג שבע נקודות וסידר למכבי ניצחון 14:25 במערכה הראשונה.

גם את המערכה השנייה החלה מטה אשר בצורה נהדרת, אלא שהפעם ליריבה לא הייתה תשובה. ג'ק דה סילבה ואלכס אוסוקין סחפו את קבוצתם ליתרון מהיר של 2:10, ז'ניה דודצ'קין תפקד מצוין בהגנה והמערכה הסתיימה ב-17:25 למטה אשר. אובדן המערכה עשה רק טוב למכבי, שסוף כל סוף פתחה מערכה במומנטום והקפטן עומר רובינשטיין הוביל אותה ל-13:25 ויתרון 1:2 במערכות.

המערכה הרביעית הייתה הצמודה והמותחת מכולן. מכבי כבר החלה להריח את הגביע, אבל שחקני מטה אשר לא הרימו ידיים ונלחמו על כל נקודה. הקבוצות הגיעו למצב של 22:22 וירדו לפסק זמן, שלא פגם בדרמה. הגנה נהדרת של האדומים מנעה ממכבי ניצחון וסידרה להם נקודת מערכה עם 24:25, וחסימה גדולה של זיו בר נצר סידרה להם את השוויון במערכות. 2:2.

כמו במערכה השלישית, מכבי תל אביב חזרה נחושה אחרי איבוד נקודת הגמר, והשתלטה במהרה על המשחק. הכחולים עלו ליתרון 6:12 עם נקודות יפות של מאוריסיו ארואה, כשמטה אשר ניסתה בשיניים להישאר במשחק עם הנחתות של אוסוקין שצימק ל-13:9. הנחתה גדולה של פלג סידרה נקודת משחק, אבל אוסוקין הגיב עם הנקודה ה-14 שלו והגנה גדולה של דודצ'קין צימקה ל-14:12. כאן כבר מטה אשר לא יכלה לעשות כלום, ומישה ויסוצקי הכריע את המשחק והעניק את הגביע למכבי תל אביב.

שחקני מכבי תל אביב כדורעף חוגגים עם גביע המדינה. מגד גוזני
גביע רביעי ברציפות. אנשי מכבי תל אביב חוגגים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully