וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה ניצחה את רמה"ש ועלתה לחצי גמר הגביע

קבוצתו של ענבר גברה בפעם השלישית העונה על יריבתה השנואה, הפעם 75:81. גם אשדוד, רמת חן והפועל ראשל"צ עלו

רבע גמר גביע המדינה בכדורסל נשים התקיים הערב (חמישי), ולמרות שמדובר רק ברבע גמר, הרי שההגרלה סיפקה לנו סוג של משחק גמר, עם מפגש מרתק בין אליצור רמלה לרמת השרון, בעוד פרק ביריבות הבלתי נגמרת. בסיום קרב צמוד ודרמטי, ניצחה שוב אליצור רמלה (בפעם השלישית העונה) 75:81, והבטיחה לעצמה מקום בחצי הגמר. שחקניותיה של אוסטפלד פתחו בטירוף את המשחק, ועלו ליתרון 6:19 בזכות יכולת נהדרת של שאוונטה זלוס. רמלה הצליחה להגיע לספרות כפולות משלשה של אורנית שוורץ, אך רמת השרון הוליכה ב-9 בסיום הרבע הראשון.

או אז נכנסה יוסטון לפעולה בשורות רמלה, שחזרה למשחק ברבע השני, ויחד עם דורון הובילה למהפך, לפני שהמארחות קבעו שיוויון 39:39 במחצית. המשחק המשיך להיות צמוד מאוד גם במחצית השניה, זלוס ורייט החליפו סלים כשהיתרון עבר מקבוצה לקבוצה. בפיגור 2, דקה לסיום איבדה רמת השרון כדור והחטיאה זריקה ל-3, רייט רשמה חדירה מוצלחת והעלתה ל-4. רמת השרון לא הצליחה להוציא כדור, ודורון השלימה את העבודה מהקו כדי לשלוח את קבוצתו אל השלב הבא. טנישה רייט הוליכה את רמלה עם 24 ו-7 אסיסטים, יוסטון הוסיפה 15 ו-9 ריבאונדים ושי דורון רשמה 14. קמיל ליטל הוליכה את רמת השרון עם 24 ו-10 ריבאונדים, זלוס סיימה עם 20.

במשחק נוסף ברבע גמר הגביע ניצחה מכבי רמת חן את אליצור חולון 66:76. רמת חן פתחה נהדר כבר עלתה ליתרון דו ספרתי, אבל אז נתקעה על 6 בלבד ברבע השני, מה שאיפשר לחולון לחזור למשחק ולרדת ביתרון 2 במחצית. ג'קסון וחברותיה חזרו ממוקדת יותר למחצית השניה, רצו ל-11:20 ונטלו שוב את היתרון, כשאשלי ווקר מסייעת ומונעת מחולון לחזור למשחק. טיפאני ג'קסון הוליכה את קלעיות רמת חן עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, אשלי ווקר הוסיפה 17 נקודות ו-13 ריבאונדים. את חולון הוליכה קארי גרדין עם משחק מפלצתי של 19 נקודות ו-18 ריבאונדים.

מכבי אשדוד השיגה גם היא את הכרטיס ל-4 האחרונות עם ניצחון 70:77 על נתניה המסוכנת. אשדוד קיבלה תרומה נהדרת משלושת הזרות שלה, וניצלה מחצית ראשונה נהדרת שהסתיימה ביתרון 25:37 כדי להשתלט על המשחק. נתניה הצליחה לצמק מעט ברבע השלישי בזכות משחק של שילדס, אבל לא הצליחה להתקרב, ואשדוד רשמה עלייה לחצי הגמר. אמברוסיה אנדרסון הוליכה את קלעיות אשדוד עם 21 ו-10 ריבאונדים, בעוד תמרה ג'יימס ורנה מונטגומרי קלעו 20 נקודות כל אחת. שילדס הוליכה את נתניה עם 23.

במשחק נוסף ברבע הגמר ניצחה הפועל ראשון לציון את יריבתה העירונית, אליצור ראשון לציון 81:85, ועלתה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully